[MSN] Hotmail loopt vast

Pagina: 1
Acties:

• Rikske
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-07 19:30
Beste mensen,

De afgelopen 2 dagen heb ik op een paar computers het volgende probleem vastgesteld;
- Als MSN niet automatisch is opgestart met Windows, of niet aanwezig is als pictogram in de taskbar, dan loopt hotmail via de site vast na een paar seconden.
Als je het venster via ctrl-alt-del hebt afgesloten dan verschijnt daarna het pictogram van MSN rechtsonder in de taskbar.
Het kan niet aan de capaciteit van de pc's liggen.

Is er al iemand met een oplossing, naast de simpele oplossing om MSN altijd actief te laten?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit lijkt me meer iets voor Software Algemeen aangezien je het vermoedelijk over Interner Explorer en MSN messenger enzo hebt. Kan jij je topic nog eventjes aanpassen zodat je vertelt welke Windows versie en welke browser (versie) je gebruikt? :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• ZjieB
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-10-2025
Ik heb niet exact hetzelfde maar ik merk wel dat de laatste dagen na inloggen op hotmail internet explorer vastloopt. (Ik moet dan via Taakbeheer de browser killen) Ik dacht eerst dat het aan Java lag, maar een nieuwe download & install verhelpt het probleem niet.

Verwijderd

Ik heb het getest met IE en hij hangt hier ook, het lijkt niet aan de java engine zelf te liggen want firefox heeft er geen problemen mee, IE wel.
Gebruikt IE de MS Java engine, of de SUN engine?
In ieder geval Java 5.0 is geinstalleerd op mijn systeem IE 6.0 XP SP1 en Firefox 1.0

• ZjieB
Ikke XP SP2 & IE 6.0 SP2 met de Sun Engine. Zou het dan toch met MSN te maken hebben?

Ik zal eens gaan testen of het ook optreedt als ik MSN online heb staan.

• ZjieB
Het ligt inderdaad aan MSN Messenger:

als MSN Messenger in je tray staat dan treden er geen problemen op, maar zodra je MSN compleet afsluit dan hangt internet explorer bij inloggen op je hotmail-account.

Als je een tijdje wacht dan blijkt dat de browser niet helemaal is vastgelopen, maar krijg je de foutmelding 'Automatiseringsonderdeel kan object niet maken'

[ Voor 28% gewijzigd door ZjieB op 25-11-2004 14:20 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
ZjieB schreef op donderdag 25 november 2004 @ 14:18:
Als je een tijdje wacht dan blijkt dat de browser niet helemaal is vastgelopen, maar krijg je de foutmelding 'Automatiseringsonderdeel kan object niet maken'
[google=Automatiseringsonderdeel kan object niet maken] vertelt mij dat het misschien wel eens met Windows Script 5.6 for Windows 2000 and XP te maken kan hebben. Heb je die al eens opnieuw geinstalleerd?

Zou je ook, als je de laatste poster in een topic bent, de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/silver/images/icons/edit.gif willen gebruiken? Hiermee voorkom je dat het topic weer bovenaan komt te staan in de tracker :)

[ Voor 17% gewijzigd door sanfranjake op 25-11-2004 14:32 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• ZjieB
Ja, excuses voor mn dubbelpost! Toen jij het bericht postte was ik ook aan het googlen met dezelfde search string als jij. Heb Script 5.6 geïnstalleerd en hotmail loopt nog steeds vast. Ik ga nog een keer rebooten en kijk of het dan wel werkt.

edit:

1. Dit is niet de oplossing, ook na opnieuw opstarten nog steeds semi-crash.
2. Ik heb zojuist de beta van Msn Messenger 7 geïnstalleerd en bij mij doet het probleem zich niet meer voor!

[ Voor 102% gewijzigd door ZjieB op 25-11-2004 15:44 ]

• maxthon
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-10-2011
Zelfde probleem hier, browsen door je online hotmail bevriest je browser (XP pro SP2 en Internet Explorer Version=6.0.2900.2180 en\of Matxhon 1.1.0.67 Unicode (super browser) en het lijkt inderdaad te maken te hebben met messenger. Na een bepaalde tijd 60-200 seconden komt de browser weer vrij. Ik gebuik geen messenger (op moment van bevriezen).

Op het Maxthon forum en op google kom je veel over dit probleem tegen behalve de oplossing. Na mijn gevoel is het 2 a 3 weken geleden onstaan.

Behoorlijk irri 8)7

(MSN messenger 6.20137)

[ Voor 39% gewijzigd door maxthon op 26-11-2004 20:08 ]

Verwijderd

Ik had ongeveer het hetzelfde,
nieuwste beta van msn geinstaleerd, wil mail versturen via thunderbird lukt niet ik sluit msn af (stond nog als tray-icon,niet aangemeld) en het lukt wel. Ik zou zeggen dat dit aan de beta versie van msn ligt

martin
p.s dit keer trouwens geen hotmail, maar hetnet pop3.

• ZjieB
Hij blijkt ook met de nieuwste 7.0beta nog steeds te bevriezen in tegenstelling tot mijn eerste bericht.

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Toch meer mensen met dit probleem! Ik heb er ook last van.

Als ik inlog dan gaat hij gewoon naar de normale hotmail pagina maar dan loopt hij vast. Als ik hem dan via ctrl+alt+delete afsluit en het weer opnieuw probeer wil het wel.

Ook pas sinds 2 weken ofzo dit probleem. Gebruik XP + SP2.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb er thuis ook last van. Raar. Ik heb:
- alle 'temporary internet files' gedumpt
- alle laatste updates voor Windows (link) geïnstalleerd
- gedefragmenteerd

Ik zal nu nog ff de nieuwe versie van Messenger installeren,
maar ik verwacht er niks van.

• maxthon
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-10-2011
Na het hernoemen van MSN messenger naar msnmsgr1.exe is het probleem "opgelost" het zit hem dus in MSN messenger

• brehloi
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-04 14:07
Zelfde probleem hier met Hotmail.

Inloggen gaat, zodra de volledige overzicht-pagina geladen is (duurt paar seconden ofzo, je ziet net even dat wat images worden geladen), loopt het browser-venster (IE) vast. Andere browser-vensters blijven gewoon werken. Soms werkt het venster weer na minuut ofzo.

Heb er al ruim een week last van...

Verwijderd

Hier hetzelfde verhaal,het is een ramp dat ding nu en hij freezed niet alleen ,maar crasht gewoon,duurt 20 seconden en dan crasht hij,heb ik msn aan dan gaat hij wat langer mee,maar net als het spannend wordt dan is het CC rr aa ss hh.
Gebruik nu Firefox en opera ernaast,maar het blijft lastig,is ook sinds sp2 en een nieuwe install van win xp
Pagina: 1