Onlangs heb ik een brief gekregen dat multikabel over gaat stappen naar digitale tv.
Nou vroeg ik me af of ik nou zo'n digitaal kastje moet kopen of krijg ik dat toevallig gratis ?
Inhoud van brief:
Aldus de zenders worden niet meer analoog verzonden en dus moet je een digitaal ontvanger hebben om uberhaupt iets te zien.
zo ja dan haal ik meteen zo'n bakkie bij de block. meteen gratis cinenova voor de kerst
.
Ok het is dus absoluut niet gratis want zo'n ding kost minimaal 150 euro!
Als we dit echt moeten aanschaffen alleen omdat multikabel dit "een logische stap vindt" dan denk ik dat we dik genaaid worden.
Nou vroeg ik me af of ik nou zo'n digitaal kastje moet kopen of krijg ik dat toevallig gratis ?
Inhoud van brief:
.Tot 1 januari gratis: alle extra zenders en CineNova
Als u nu bij een van de verkooppunten een digitale ontvanger aanschaft, geniet u direct van de superieure beeld- en geluidskwaliteit op uw (bestaande) tv-toestel én ontvangt u de extra zenders én het filmkanaal CineNova tot 1 januari gratis. Kijk hier voor uw dichtstbijzijnde verkooppunt.
Multikabel maakt digitale tv makkelijk.
Profiteren van superieure digitale beeld- en geluidskwaliteit was nog nooit zo makkelijk. Vanaf 1 januari 2005 is digitale televisie namelijk de standaard televisiedienst van Multikabel. Dat betekent dat u de ruim 40 zenders uit uw Standaard Pakket voortaan zonder extra abonnementskosten digitaal ontvangt. Wij zien dit als een logische volgende stap in de wereld van het televisiekijken, want uw tv-toestel kan voortaan ook echt de weergaloze kwaliteit leveren die u ervan mag verwachten. Digitale televisie heeft wat ons betreft dus de toekomst. Maar voorlopig blijft u uw Standaard Pakket ook analoog ontvangen, zodat u op alle tv-toestellen thuis gewoon kunt genieten van ons uitgebreide zenderaanbod.
Wat heeft u nodig voor de ontvangst van digitale tv?
Breedbeeldtelevisies, platte beeldschermen, thuisbioscopen en dvd-spelers: steeds meer mensen kiezen voor levensechte beeld- en geluidskwaliteit. En voortaan kunt u óók uw favoriete televisieprogramma’s standaard in de hoogste kwaliteit bekijken. Het enige wat u nodig heeft is een digitale ontvanger en het Multikabel startpakket (adviesprijs € 9,95). Dit pakket bevat een aanmeldingsformulier, een smartcard en een zenderoverzicht. Het aanmeldingsformulier kunt u invullen en direct inleveren bij het verkooppunt. Met de smartcard en uw digitale ontvanger activeert u vervolgens de digitale ontvangst van uw Multikabel tv-zenders. En dan kunt u meteen gaan genieten van digitale televisie! Klik hier voor een overzicht van alle verkooppunten.
Digitale ontvangst op meerdere televisies?
Uiteraard kunt u op ieder tv-toestel in uw huis digitale televisie ontvangen. Daarvoor heeft u wel bij ieder toestel een digitale ontvanger en smartcard nodig. U kunt op één tv-abonnement maximaal 3 extra smartcards gebruiken voor slechts € 0,50 per maand per kaart. Vanzelfsprekend blijft het mogelijk op alle toestellen analoog te blijven zappen.
‘Er is niets op tv’ bestaat niet meer!
Met ruim 40 zenders heeft Multikabel nu al een van de meest uitgebreide standaard televisiepakketten van Nederland. Maar u kunt uw digitale Standaard Pakket heel eenvoudig uitbreiden met nog meer sport, cultuur, erotiek, muziek en cartoons. Met het Plus Pakket heeft u voor slechts € 5,- per maand tientallen extra tv-zenders. Van BBC Prime tot Fashion TV en van Eurosport News tot Playboy TV. Bovendien krijgt u naast extra televisiezenders ook maar liefst 40 non-stop muziekkanalen! Of u nu van klassiek, pop, rock of dance houdt, het Plus Pakket van Multikabel heeft het allemaal.
24 uur per dag topfilms, live eredivisievoetbal, Premium zenders en losse, extra zenders.
Onbeperkt recente topfilms bij u thuis? Dat kan met het filmkanaal CineNova. Hiermee geniet u van meer dan 100 hitfilms per maand, zónder reclame! En dat voor slechts € 10,- per maand. Begin 2005 kunt u ook kiezen voor de nieuwste topfilms en live voetbal uit de Eredivisie met Canal+. Verder kunt u uw televisieaanbod nog verder uitbreiden met onze Premium zenders. Zo kunt u bijvoorbeeld kiezen voor de Hindoestaanse zenders Zee TV en Set Asia of de Antilliaanse zender A-Tivi, vanaf € 10,- per zender per maand. Daarnaast heeft u ook nog eens de keuze uit diverse losse, extra zenders van € 0,50 tot € 3,- per maand.
Televisie van Multikabel
Met digitale televisie van Multikabel kiest u voor die programma's die u graag wilt ontvangen.
Standaard Pakket € 14,85 p/mnd Ruim 40 tv-zenders digitaal en analoog.
Plus Pakket € 5,- p/mnd 25 extra tv-zenders, 40 non-stop muziekkanalen.
CineNova € 10,- p/mnd 24 uur per dag, 7 dagen per week topfilms.
Canal+ vanaf voorjaar 2005 24 uur per dag, 7 dagen per week recente topfilms en live voetbal.
Premium zenders € 10,- p/zender p/mnd Zee TV, Set Asia, TVBS-E, A-Tivi, TeVe-Sur.
Extra zenders, los vanaf € 0,50 p/zender p/mnd De prijzen van deze zenders worden binnenkort bekend gemaakt.
(tarieven per 1 januari 2005)
Plus Pakket
Met het Plus Pakket ontvangt u voor € 5,- extra per maand 25 interessante zenders die u nog niet ontvangt met uw Standaard Pakket in hoge digitale beeld- en geluidskwaliteit. Plus 40 extra digitale muziekkanalen.
PLUS PAKKET
ProSieben
SAT1
Sky News
Bloomberg
Eurosport News
Extreme Sports
Sailing Channel
Motors TV
MTV Hits
MTV Base
MTV 2
Adventure1
Fashion TV
Club
TBN
E! Entertainment
Hallmark
Discovery Civilization
Discovery Travel & Adventure
Discovery Science
VH-1
VH-1 Classic
Private Blue
Playboy TV
BBC Prime
Music Choice (40 muziekkanalen)
EXTRA ZENDERS
Travel Channel
MGM
Performance
TCM
Mezzo
Private Gold
Cartoon Network
Voordelen digitale televisie
De voordelen van een digitaal Standaard Pakket op een rijtje
- Uw vertrouwde tv-zenders standaard in superieure beeld- en geluidskwaliteit
- Op alle andere tv-toestellen in uw huis zappen zoals u gewend bent
- Keuze uit verschillende extra zenders boven op uw Standaard Pakket
bron : http://multikabel.nl/cons...et_opties&l=3&m2=1&pp=rtv
http://multikabel.nl/cons...al_pakket&l=3&m2=1&pp=rtv
Aldus de zenders worden niet meer analoog verzonden en dus moet je een digitaal ontvanger hebben om uberhaupt iets te zien.
zo ja dan haal ik meteen zo'n bakkie bij de block. meteen gratis cinenova voor de kerst
Ok het is dus absoluut niet gratis want zo'n ding kost minimaal 150 euro!
Als we dit echt moeten aanschaffen alleen omdat multikabel dit "een logische stap vindt" dan denk ik dat we dik genaaid worden.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 10:55 ]