Op de HCC heb ik een moederbord van een laptop gekocht. Het is een socket 479 (Pentium-M) met een Ati 9100-IXP200 chipset erop.
Nu heb ik verschillende componenten liggen om hier een geheel van te maken, alleen heb ik geen idee uit welke laptop dit bord komt. Op zich niet zo'n probleem aangezien drivers wel via de originele fabrikanten te krijgen zijn.
Alleen de voeding is het struikelblok. Ik ben via Google en GoT gaan zoeken naar een laptop met deze specificaties:
-Geschikt voor Pentium-M
-Ati 9100 IGP
-Ati IXP200
-4x USB
-1x Firewire
-Audio line in, line out, microfoon
-VGA out
-TV out (S-Video)
-Modem plug (RJ-11)
-Netwerk plug (RJ-45)
-Voedingsplug (struikelblok)
-Mini PCI aansluiting met W-LAN bedrading
Als ik hierop zoek (of verschillende combinaties hiervan) kom ik niets tegen wat er op lijkt. Ook verschillende fabrikanten opgezocht om specs te vergelijken, maar niets te vinden. Probleem is natuurlijk dat het waarschijnlijk een ouder model betreft (er staat 11/07/2003 op het bord geprint) wat niet meer in de huidige lijst met producten staat. Tevens weet ik natuurlijk het merk niet wat het zoekgebied al enorm zou verkleinen
Voordeel is dan weer dat het een redelijk unieke voedingsplug is (vier gaatjes in een V-vorm ipv het gebruikelijke plugje.
Wie-o-wie kan mij op de goede weg helpen?
Voor de volledigheid nog een drietal foto's (clickable)

/edit: Plaatjes te breed
Nu heb ik verschillende componenten liggen om hier een geheel van te maken, alleen heb ik geen idee uit welke laptop dit bord komt. Op zich niet zo'n probleem aangezien drivers wel via de originele fabrikanten te krijgen zijn.
Alleen de voeding is het struikelblok. Ik ben via Google en GoT gaan zoeken naar een laptop met deze specificaties:
-Geschikt voor Pentium-M
-Ati 9100 IGP
-Ati IXP200
-4x USB
-1x Firewire
-Audio line in, line out, microfoon
-VGA out
-TV out (S-Video)
-Modem plug (RJ-11)
-Netwerk plug (RJ-45)
-Voedingsplug (struikelblok)
-Mini PCI aansluiting met W-LAN bedrading
Als ik hierop zoek (of verschillende combinaties hiervan) kom ik niets tegen wat er op lijkt. Ook verschillende fabrikanten opgezocht om specs te vergelijken, maar niets te vinden. Probleem is natuurlijk dat het waarschijnlijk een ouder model betreft (er staat 11/07/2003 op het bord geprint) wat niet meer in de huidige lijst met producten staat. Tevens weet ik natuurlijk het merk niet wat het zoekgebied al enorm zou verkleinen

Voordeel is dan weer dat het een redelijk unieke voedingsplug is (vier gaatjes in een V-vorm ipv het gebruikelijke plugje.
Wie-o-wie kan mij op de goede weg helpen?
Voor de volledigheid nog een drietal foto's (clickable)

/edit: Plaatjes te breed

[ Voor 3% gewijzigd door Snijkoek op 19-11-2004 10:36 ]