[abo] fout bij overschrijving door de Postbank

Pagina: 1
Acties:

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Topicstarter
Gisterenavond heb ik een T.net extra abo aangevraagd, en via Triple Deal betaald. Ik maak gebruik van mijnpostbank.nl, dus ik ging er vanuit dat het 1 à 2 dagen kon duren voor mijn abonnement actief zou worden. Maar toen ik vanmorgen keek bij mijn overschrijvingen zag ik dat in plaats van de tekenreeks die er hoorde te staan bij de opmerking nu iets staat dat lijkt op een .exe geopent in notepad :(. Ik weet niet hoe het geld dan bij Tweakers B.V. aan moet komen aangezien er geen goed betalingskenmerk is meegegeven. De Postbank kan mij niet verder helpen omdat 'ik dat ingevuld heb' en ze dat nu gewoon overgeboekt hebben. Is er een mogelijkheid dat jullie bij Triple Deal oid kunnen kijken of deze overschrijving goed gaat?

edit:

Hmm, ik maak altijd een screenshot van mijn overschrijving, maar deze heb ik gemaakt voor ik het betalingskenmerk/opmerking had ingevuld. Die tekenreeks die daar hoorde heb ik dus niet :(

[ Voor 16% gewijzigd door AtleX op 19-11-2004 11:24 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Huh? Hebben ze het overgeboekt naar die EXE file? :+

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Topicstarter
polaris schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:11:
Huh? Hebben ze het overgeboekt naar die EXE file? :+
Nee, natuurlijk niet :P, er staat nu zoiets als
MZP      ÿÿ  ¸       @    
Oftewel, het lijkt op een .exe die je geopent hebt in notepad.

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Ik zou hiervoor even contact opnemen met EHBA'er (eerste hulp bij abonnementen ;)) Roelant, op ehba (apenstaartgeval) tweakers.net.

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Topicstarter
Steve schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 12:24:
Ik zou hiervoor even contact opnemen met EHBA'er (eerste hulp bij abonnementen ;)) Roelant, op ehba (apenstaartgeval) tweakers.net.
Ok, ik was al in de FAQ's etc. op zoek gegaan naar het juiste adres. Maar dat staat daar niet in :)

edit:

Mail gestuurd :)

[ Voor 7% gewijzigd door AtleX op 19-11-2004 12:31 ]

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:55

vooghel

Cunning linguist

Mailadres is overigens al een tijdje: abonnee@tweakers.net (zie dit topic in ABO)

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Topicstarter
vooghel schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 12:33:
Mailadres is overigens al een tijdje: abonnee@tweakers.net (zie dit topic in ABO)
Vast, maar daar kan ik nog niet bij 8)7. Dat gaat natuurlijk pas als mijn abo actief is :P.

Nu wil ik natuurlijk nog wel even weten of het email-adres dat Steve heeft gegeven nog ergens aankomt?Het komt aan bij abonnee (apengeval) tweakers.net, Roelant heeft me nu doorverwezen naar Triple Deal :).

@Steve down-under: Kan jij gedachten lezen? Een reactie tegelijk met mijn edit :P

[ Voor 30% gewijzigd door AtleX op 19-11-2004 13:03 ]

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

8)7

Ik heb net even bij Roelant gecheckt, en het adres werkt nog wel. Maar sorry voor de verwarring iig. We hebben het meteen ook in de FAQ van FA opgenomen :).

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Om even wat misverstanden te voorkomen, het mailadres staat (bewust) ook op een aantal publieke pagina's vermeldt:

- de algemene contactpagina:
Frontpage: Voor problemen met het gebruik van de frontpage, je frontpage account of andere frontpage-gerelateerde kwesties waarbij je het gevoel hebt dat bovenstaande adressen de lading niet dekken, is frontpage@tweakers.net het juiste adres. Voor abonnee's is het adres abonnee@tweakers.net gereserveerd.
- in de abonnee FAQ
Wie kan ik benaderen met vragen of problemen?

Voor vragen of problemen kun je een e-mail sturen naar ehba (at) tweakers.net.
Beide adressen werken, ehba@ komt pas te vervallen op het moment dat op alle locaties ehba door abonnee is vervangen. :)

Verder is de topicstarter al geholpen, betalingen worden immers afgehandeld door Triple Deal en daar kan hij dan ook terecht met zijn probleem, zoals hij zelf al post. :)
Pagina: 1