Gisterenavond heb ik een T.net extra abo aangevraagd, en via Triple Deal betaald. Ik maak gebruik van mijnpostbank.nl, dus ik ging er vanuit dat het 1 à 2 dagen kon duren voor mijn abonnement actief zou worden. Maar toen ik vanmorgen keek bij mijn overschrijvingen zag ik dat in plaats van de tekenreeks die er hoorde te staan bij de opmerking nu iets staat dat lijkt op een .exe geopent in notepad
. Ik weet niet hoe het geld dan bij Tweakers B.V. aan moet komen aangezien er geen goed betalingskenmerk is meegegeven. De Postbank kan mij niet verder helpen omdat 'ik dat ingevuld heb' en ze dat nu gewoon overgeboekt hebben. Is er een mogelijkheid dat jullie bij Triple Deal oid kunnen kijken of deze overschrijving goed gaat?
edit:
Hmm, ik maak altijd een screenshot van mijn overschrijving, maar deze heb ik gemaakt voor ik het betalingskenmerk/opmerking had ingevuld. Die tekenreeks die daar hoorde heb ik dus niet
Hmm, ik maak altijd een screenshot van mijn overschrijving, maar deze heb ik gemaakt voor ik het betalingskenmerk/opmerking had ingevuld. Die tekenreeks die daar hoorde heb ik dus niet
[ Voor 16% gewijzigd door AtleX op 19-11-2004 11:24 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.