Importeren naar Apple Mail van Thunderbird

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• sjares
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-02 23:01
Sinds gister heb ik een Ibook en ben er erg tevreden mee, maar het importeren van mijn e-mail vanaf mijn windows pc wil niet helemaal lukken.

Wat ik wil is dat mijn e-mail mappen van Mozilla Thunderbird naar mijn Apple over worden bracht. Nou heeft Apple Mail een import functie voor MBOX mappen/files, maar deze importeerd dus niet alle mails die aanwezig zijn. Heel vreemd dus. Tevens heeft Thunderbird voor de Apple niet de mogelijkheid te importeren van zijn eigen applicatie (alleen dan de windows versie)??? Iemand ervaring met het overzetten van hun mail naar Apple Mail?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:34

chem

Reist de wereld rond

gaat het om een POP of IMAP mailbox?

Afaik gebruiken zowel Mail.app als Thunderbird het mbox formaat, zou vreemd zijn als dat niet werkt.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• scan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
Hallo misschien heb je hier wat aan :

http://www.highcontext.co...e=2004-08-04+13%3A03%3A21

denk dat het hiermee wel moet gaan lukken :)

Een pc is net een brommer. je kan hem wel opvoeren maar het blijft nog steeds een brommer

• sjares
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-02 23:01
chem schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 10:28:
gaat het om een POP of IMAP mailbox?

Afaik gebruiken zowel Mail.app als Thunderbird het mbox formaat, zou vreemd zijn als dat niet werkt.
Het gaat om POP mailbox, het vreemde is dus dat het importeren echt niet werkt, tenminste niet volledig. Ik krijg wel alle mappen te zien, maar niet alle mailtjes worden in deze map omgezet.