Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...
Of kies jij voor nieuwe map en maakt hij hem meteen aan met die naam? Zodat je elke keer F2 moet drukken of rechtermuisknop -> naam wijzigen om de naam te veranderen?
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
inderdaad, het laatste. dat is niet echt makkelijk.DeMoN schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 09:13:
Of kies jij voor nieuwe map en maakt hij hem meteen aan met die naam? Zodat je elke keer F2 moet drukken of rechtermuisknop -> naam wijzigen om de naam te veranderen?
Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...
[w2k] Klein maar irri probleem met verkenner ==> [2k] Nieuwe mappen heten direct 'nieuwe map'
Daarnaast:
Klik je niet per ongeluk te snel? Probeer het eens zonder muis; verkenner - file - new - folder?Ik weet dat ze het ooit goed gedaan hebben, maar waar dit door komt? geen idee.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
maakt niet uit hoe je de map aanmaakt. het is meteen een map ->"nieuw map"
dan moet ik het daarna gaan renamen. niet praktisch.
ik heb ook geen idee waar het vandaan komt.
Eerst leek het alleen te gebeuren als ik mappen aanmaakte via het netwerk. Later bleek dat het ook via de console gebeurde.
Geen idee wat het had veroorzaakt. Of hoe ik er weer vanaf kwam.
In de loop der tijd is er Window 2003 opgegaan en geen last meer van.
Ik heb het idee dat er een applicatie achterzit, zeker gezien het feit dat ik destijds veel met van die P2P progjes aan het experimenteren was. Opeens had ik er last van. In het begin denk je er niet zo bij na, maar op den duur...
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
kwa software niets spectaculairs, office, adobe en macromedia software.
de profiel wordt bij elke restart ververst.
wel is er iets wat volgens mij de focus over neemt.
als je gewoon met rechter muis knopt klikt, zodat je menutje krijgt, maar je gaat wat van boven naar beneden zonder iets aan te klikken verdwijnt het weer, de iconen worden dan zo te zien ook vervest. maar de focus blijft wel op het verkenneer scherm.
Ik vind het allemaal maar vaag.
hieronder een screenshot van de processen die lopen
ik krijg er steeds klachten over, maar hoe te fixen?
en 11 pc's opnieuw installeren voor dit probleem is ook zo weer onzinnig.
(ik zie trouwens een mshta.exe draaien - dat kan een heel legitiem process zijn maar het is ook soms een carrier voor virussen / exploits)