Cdromspeler naar de klote door cd?

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Roel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-08 07:47

Roel

screen -x addict

Topicstarter
Ik zit met een wazig probleem..

Bij mensen waar ik regelmatig de computer maak hebben a2 racer 3 gekocht. Voordat ze dat spel hadden werkte hun cdrom speler goed, maar toen ze dat spel erin deden ging ie naar de kloten.
Hij pakt geen 1 cd meer, niet eens een audio cd. Kan dit aan de cd liggen of is dit echt toeval ?

Ik heb geen zin om zondag op de pcbeurs een nieuwe te kopen die dan ook meteen kapot is..

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

Verwijderd

Vriend van mij heeft ook zoiets vaags, Windows zag zijn cdromspeler niet meer, hij de boel geformateerd. Opnieuw geinstalleerd, de 1e keer na de installatie zag Windows de cdromspeler, maar daarna niet meer... :) voor hem

Ook voor die mensen waar jij het over hebt...

Maar ik zou eigenlijk niet weten waar het aan ligt. Het lijkt me sterk dat het aan de cdrom ligt... maar das mijn mening...

Verwijderd

Ondanks dat A2 racer 3 natuurlijk een ongelofelijk klotespel is en er natuurlijk een hoop leuke grappen over het feit dat de cd-rom juist na het gebruik DAARvan kapot ging, lijkt het me ZWAAR onwaarschijnlijk. Ik heb het ook nog eens aan een van de TDŽers hier op mŽn werk gevraagd, en die zegt dat het voor een cd onmogelijk is de laser fysiek te beschadigen. Dusseh, misschien ligt het aan het feit dat jij de computer regelmatig maakt ? ;)

• Roel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-08 07:47

Roel

screen -x addict

Topicstarter
Nee daar lag het niet aan ;)
Heb een pc daarheen genomen en daarin
getest en daar deed ie het ook niet in..
Windows geeft wel aan die ie erin zit, maar je kunt er niet op. Ejecten werkt als enigste, meer niet..
Als je er een audio cd indoet knippert het ledje 1x kort, meer doet ie niet...

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

• Cyberdeck
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

Dat is geen cdromspeler maar een leeslampje! ;)
Moet je er wel even voor zorgen dat het lampje aanblijft!