[ND2510A + Dual Layer media] I/O verify errors bij 2e laag

Pagina: 1
Acties:

• The Cat
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-02 20:47
Zijn er al meer mensen met DL ervaring? Ik heb er nu een aantal gebrand, echter kom nog regelmatig problemen tegen. Ongeveer 50% van de schijven mislukt.
Ik brand met een nec 2510a (hacked firmware) en bijvoorbeeld dvd decryptor omdat deze een verify op een ISO file aan kan. Maar ik krijg heel vaak een I/O verify error als hij de tweede laag wil verifyen. Zijn er meer mensen die er last van hebben?

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-03 22:52

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

The Cat schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 08:49:
Zijn er al meer mensen met DL ervaring? Ik heb er nu een aantal gebrand, echter kom nog regelmatig problemen tegen. Ongeveer 50% van de schijven mislukt.
Ik brand met een nec 2510a (hacked firmware) en bijvoorbeeld dvd decryptor omdat deze een verify op een ISO file aan kan. Maar ik krijg heel vaak een I/O verify error als hij de tweede laag wil verifyen. Zijn er meer mensen die er last van hebben?
:? probeer eens duidelijker uit te leggen wat het probleem en wat de vraag is... (paar punten en enters mogen best)
Wat is DL?

An Explanation of l33t Speak

Verwijderd

Ik neem aan dat hij dual layer bedoeld.

Hoe en met wel programma heb je je Dual layer schijven gemaakt? Gewoon geript met dvd decryptor?

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 08:55 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Check het [rml][ NEC ND-2500/2510] media compatibiliteit Deel 3[/rml] topic voor DL ervaringen.

Wat betreft jouw probleem: probeer eens andere media en/of firmware :)

[ Voor 8% gewijzigd door BalusC op 19-11-2004 09:17 ]