Toon posts:

Draadloos toetsenbord-oplader?

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen.

Ik wil een draadloos setje aanschaffen, dus toetsenbord en muis.

Muis is netjes op te laden meestal door hem in zo'n aparte oplaadhouder te plaatsen als je hem niet gebruikt.

Bestaat dit ook voor toetsenborden? Ik word gek van het verwisselen van die batterijen telkens. Of gewoon het toetsenbord opladen via een snoertje met een plugje verbonden met de PC?

Ik heb tot nog toe nog niet van zulke setjes meegemaakt :(

Bedankt voor jullie reactie

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:38
Als je gewoon voor 25,- bij de Mycom zo'n setje 2200Mah NiMh batterijen haalt inclusief lader, dan moet je die misschien 1x in de 2/3/4 maanden verwisselen? Je hebt altijd een setje in je toetsenbord en een setje in je lader.

Maar nee; het bestaat niet zover ik weet. Waarom neem je dan eigenlijk niet een toetsenbord met draad?

Verwijderd

Topicstarter
Steven schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 01:10:
Als je gewoon voor 25,- bij de Mycom zo'n setje 2200Mah NiMh batterijen haalt inclusief lader, dan moet je die misschien 1x in de 2/3/4 maanden verwisselen? Je hebt altijd een setje in je toetsenbord en een setje in je lader.

Maar nee; het bestaat niet zover ik weet. Waarom neem je dan eigenlijk niet een toetsenbord met draad?
Ik moet ze eens per maand vervangen

Setje batterijen ernaast in een oplader zou kunnen, maar vind ik geen goede oplossing

Het moet bestaan, lijkt mij sterk dat fabrikanten zoiets 'over het hoofd zien'

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 01:18 ]

• Beatman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-06-2025
Mijn toetsenbord doet het nu al minstens een half jaar met een setje batterijen en de batterijstatus geeft nog steeds 'goed' aan. Dus zo vaak verwisselen hoeft nou ook weer niet. Ook mijn muis gaat zeker 2 maanden mee. En dan zit ik toch wel een paar (5) uur per dag achter de computer.

www.energiepionier.nl Energiebesparing, duurzaamheid en domotica