spel is nu natuurlijk hartstikke achterhaald (tegenstanders zijn bitmaps) Maar de sfeer is goed; vooral de muziek is echt geweldig
Verwijderd
Flut spel 
En dat zeg ik niet omdat het alweer achterhaald is, vroeger had ik dezelfde mening...
En dat zeg ik niet omdat het alweer achterhaald is, vroeger had ik dezelfde mening...
tis wel leuk dat je zeer precies moest mikken (maar dat zal wel geweest zijn omdat toen der tijd de spellen zoals Duke3d etc. half zelf mikte)
leuk spel hoor .
veel humor en het is nog goed in elkaar gezet hoor .
alleen hij is nu wel wat verouderd maar ik vind het nog wel een van de beste schooters van die tijd hoor ...
WHERE ARE YOU MARSHALL?
veel humor en het is nog goed in elkaar gezet hoor .
alleen hij is nu wel wat verouderd maar ik vind het nog wel een van de beste schooters van die tijd hoor ...
WHERE ARE YOU MARSHALL?
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Was toendertijd een supergaaf spel, toen LucasArts nog kwaliteit spellen uitbracht. Cutscenes die zelfs nu nog van hoge kwaliteit zijn, muziek die top is...
Het spel zelf is alleen superverouderd
.
Het spel zelf is alleen superverouderd
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Op dinsdag 02 januari 2001 20:31 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
O, heb je daarom die 1ghz tb??
Verwijderd
Outlaws,
Die ventjes lopen mongool. leuke optie is dat je in een put kan pleuren en dat je met dynamiet kan pleuren
Die ventjes lopen mongool. leuke optie is dat je in een put kan pleuren en dat je met dynamiet kan pleuren
Vond destijds de demo geweldig, had het spel oook meteen gekocht toen het uitkwam. Alleen is het nu natuurlijk sterk verouderd, maar ja dat hou je, GP1 vond ik destijds ook prachtig, was net echt 
Fakir
Fakir
Was echt een gaaf spel !!! Jammer dat al die nieuwe spellen erbij zijn gekomen
:):):):):):):):):):):):):):)
:):):):):):):):):):):):):):)
"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."
Pagina: 1