Ik ben bezig met een klein scriptje waarmee ik bij het deselecteren van veldA, veldB automatisch de waarde krijgt van veldA.
Dit kan makkelijk worden opgelost met:
Nu wil ik echter de verstuurde data in een Array binnen krijgen. Dus hebben de input fields de volgende namen: form[A], form[B]. Nu zou je zeggen dan kan je toch hetzelfde gebruiken maar dan met andere namen, Dus:
Alleen dit pakt die dus niet, JS lijkt niet overweg te kunnen met een [. Iemand een oplossing? Zodat ik in PHP de data netjes in een array binnenkrijg, maar toch veld B automatisch kan laten invullen als Veld A is ingevuld??
Dit kan makkelijk worden opgelost met:
code:
1
2
3
4
| <form name="ch" method="POST" action"blabl"> <input type="text" name="form" onblur="document.ch.formz.value=document.ch.form.value"> <input type="text" name="formz" class="formulier"> </form> |
Nu wil ik echter de verstuurde data in een Array binnen krijgen. Dus hebben de input fields de volgende namen: form[A], form[B]. Nu zou je zeggen dan kan je toch hetzelfde gebruiken maar dan met andere namen, Dus:
code:
1
2
3
4
| <form name="ch" method="POST" action"blabl"> <input type="text" name="form[A]" onblur="document.ch.form[B].value=document.ch.form[A].value"> <input type="text" name="form[B]" class="formulier"> </form> |
Alleen dit pakt die dus niet, JS lijkt niet overweg te kunnen met een [. Iemand een oplossing? Zodat ik in PHP de data netjes in een array binnenkrijg, maar toch veld B automatisch kan laten invullen als Veld A is ingevuld??