Sony RDR GX3: DVD kijken via RF uitgang?

Pagina: 1
Acties:

• nl-x
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 21:10
Ik heb dus een Philips R70 die ik terug ga brengen omdat ie geen RF-uit signaal geeft. Hij loopt enkel de RF-in weer naar buiten, maar geeft geen DVD mee via RF.

Nou overweeg ik m te vervangen met de Sony RDR GX3... Maar weet iemand mij te vertellen of deze WEL het DVD-signaal meegeeft naar buiten via de RF-uit ?

• nl-x
Is er werkelijk niemand hier die m heeft?

Ik heb al op google gezocht, maar ik kom er niet achter.

Verwijderd

Bijna geen enkele DVD combi heeft een RF-out van de DVD en alleen een passtrough: tenzij expliciet aangegeven.
Bij Sony weten ze vast wel hoe de vork in de steel steekt, mail/bel hun eens:
Schipholweg 275
1171 PK Badhoevedorp
Telefoon 020 658 1888
Fax 020 658 5454

Verwijderd

http://www.kelkoo.nl/b/a/ss_Uhf_modulator.html

bovenste apparaat, kost je 27,95

Er zijn GEEN dvd-recorders met een rf-out, niet in de normale merken

• nl-x
Bah... Als ik net een DVD speler voor 199 heb gekocht (die van philips), dan zit ik er echt niet op te wachten dat ik een rf modulator voor 27,95 er bij moet kopen.

Ik denk trouwens dat ik maar wat rca kabels gaat doortrekken (ong 10m.) en de scart direct op tv1 zet. Als ik dan toch al bezig ben, trek ik de satelliet (slaapkamer) ook wel 2x door naar de DVD en de TV in de woonkamer (ong. 15m)

Als ik RGB scart zou kunnen doen ipv rca zou dat te gek zijn, maar waar vind ik die van 15 meter én plat (want onder de tapijt wil ik geen bobbel). Iemand een linkje?

Blijf dan nog steeds zoeken naar een Remote Control verlenger (via uhf ofzo). Ik weet wel dat er piramides zijn die én RC en beeld transporteren, maar die hoef ik niet omdat ik dan 3 setjes nodig zal hebben :) ... (DVD -> slaapkamer; video -> woonkamer; satelliet -> woonkamer)