Ik heb eindelijk m'n TB800@1000. Alleen als ik een reboot doe dan sart de pc niet op. Dat doet ie dan pas als ik de schakelaar achter op de computer uit en aan zet weer. Verder heb ik net 2x 3dmark(7380 in win2k:)) gedraaid en ben ik nu vrolijk aan het internetten met seti op de achertgrond. Ik heb de corevoltage 0.05 hoger gezet. Waar zou dit probleem aan kunnen liggen.
Te weinig voltage...
Wat voor koeling heb je?
Wat voor koeling heb je?
Pcies zet je voltage nog eens iets hoger, nog een x 0,5
Heb je ook dat er af en toe iets hapert, of voor 1seconde het systeem hangt?
Heb je ook dat er af en toe iets hapert, of voor 1seconde het systeem hangt?
Koeling is een spire model#?, maar hij zou het tot 1,5Ghz moeten doen. Temp is ook nog het zelfde als wanneer die op 850 of 900 draait. Ik probeer wel even een hogere core voltage. (Deed het ook niet bij 900.)
Maakt het eigenlijk uit of je het voltagem et jumpers of via het bios instelt?
Maakt het eigenlijk uit of je het voltagem et jumpers of via het bios instelt?
Mobo is een A7v met bios 1005a. Het verhogen van het voltage naar 1,85 had geen zin. Hij loopt nu al uren stabiel op 1000Mhz. Maar dat herstarten doet die waarschijnlijk toch niet. Dan maar gewoon uit een aan zetten.
Verwijderd
Wat zijn trouwens potentiele bottlenecks bij het clocken van een tbird 800 op een a7v?
het lijkt zo`n stomme vraag. Maar denk eens na. Tuurlijk altijd is het hitte. Maar hier thuis is het dat niet. M`n p3e 500@800Mhz komt niet verder omdat ie te warm wordt. Het Probleem ligt aan de 160Mhz fsb.
het lijkt zo`n stomme vraag. Maar denk eens na. Tuurlijk altijd is het hitte. Maar hier thuis is het dat niet. M`n p3e 500@800Mhz komt niet verder omdat ie te warm wordt. Het Probleem ligt aan de 160Mhz fsb.
Pagina: 1