Toon posts:

Welke fabrikant levert de snelste Geforce2?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dat is dus mijn vraag! Volgens mij heeft hercules aardig snelle kaartjes!klopt dit?
Heb nu een diamond viper 770!

Mn proc is een 350 p2! Helpt het veel voor de beeldsnelheid als ik een geforce2 neem?

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:01

Flexx

This side up

Die paar frames meer, Ga liever voor het beste beeld.

Verwijderd

Hercules moet snel zijn. en goed te oc'en

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:57

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Gainward heeft de snelste GF2 GTS(is ook duurder), als ik jou was zou ik de ATI Radeon 64MB DDR (VIVO) pakken

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

JT

VETAK y0

Ik zou ook voor de Radeon gaan.

Oh nee ! Ik heb hem al ! :o

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• TheBrain
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Gainward is de snelste.

Ik heb zelf net een Asus V7700 bij mijn p2 400 gezet en dat gaat prima (je moet wel een hardware T&L game of app. hebben) anders blijft de proc. een te grote bottleneck.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 13:46
Die 1 of 2 fps, kijk dan idd naar wat je leuk vindt (flut spellen, blauwe printplaten, tv-out, kewle doos enz) en prijs want kwa prestatie maken ze elkaar niet echt veel en is het vaak een driver kwestie. En op die P2 350 haal je het er al helemaal niet uit of je nou een Hercules of een ASUS hebt. Ga liever voor een goedkope GeForce 2 MX en een CPU upgrade, heb je stukken meer aan dan aan een vette Hercules GTS 64MB ofzo.

Flickr | Lego collectie

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
De Geforce 2 GTS's van Abit schijnen toch ook wel echte overklokwonders te zijn. Maarja Abit maakt meestal alleen maar goed en betrouwbaar spul. Ikzelf heb een Creative GeForce 2 ( 1 van de eerste ) en die doet toch ook nog een nette 220/400MHz :)

Die-hard Brexiteer

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-05 10:53
Wat TAG_Speedy al zegt, het heeft weinig zin om zo'n dure GTS te kopen. Daarvoor zijn je pc specs te laag. Je bent goedkoper uit met een GeForce 2 MX en dan heb je toch een kaart die prima presteert.

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Pagina: 1