Toon posts:

Nieuwsbericht over warezversie HL2 mogelijk onjuist

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Valve brengt eigen warezversie Half-Life 2 uit

Valve verspreidt een eigen warezversie van het dinsdag geïntroduceerde Half-Life 2, zo is bekendgeworden.

Dat is het niet, en ik vind het echt een slecht nieuwsbericht. Als er iets had gestaan van: Heeft Valve een "warezversie" van Half-Life 2 in omloop gebracht? Nu een gebruiker (...)
(let op vraagteken!)

Maar dit is botweg een nieuwsitem overnemen zonder eigen input/background-check. En iets beweren wat simpelweg niet te distilleren is uit het het antwoord van Valve. Ook verwacht ik in een nieuwsbericht: Echter, op diverse andere fora wordt dit weersproken met de argumenten dat (...). Maar nee, hier een eenzijdig shitty bericht dat echt uit de lucht is gegrepen...shame on you, als Tweakers zich als belangrijke speler op de markt wil begeven, dan mag ook de kwaliteit zo nu en dan omhoog!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 21:08 ]

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:04
Wat is hier zo grof aan? Taalgebruik is toch goed? Zo slecht is de kwaliteit niet eens. Nofi, maar wel erg verwend hé :P

|>

Verwijderd

Topicstarter
Met 180.000 bezoeker vandaag, mag je toch wel verwachten dat er (over het algemeen is de kwaliteit heel goed) bij dit soort twijfelachtig nieuws, iets doordachter te werk wordt gegaan met de voorlichting aan haar 180k bezoekers.

Slashdot.org doet het een stuk beter (lees: voorzichtiger en genuanceerder):

Drull writes "It's claimed by a poster on filefront.com that Valve might have released a "Warez" version of Half-Life 2 to monitor and ban those who attempt to use it. This is the news from some guy with a filefront account, so take it with a grain of salt

http://games.slashdot.org...5205.shtml?tid=172&tid=10

Zie aldaar de nuances i.t.t. Tweakers:

Valve verspreidt een eigen warezversie van het dinsdag geïntroduceerde Half-Life 2, zo is bekendgeworden.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 21:25 ]

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-10 11:18

JHS

Splitting the thaum.

Ik ben het inhoudelijk eerlijkgezegd enigzins met je eens, maar vind dat je het wel op een wat subtielere / socialere manier kan verwoorden hoor :) .

DM!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hoe is het dan wel volgens jou? Dan bakken we er een update bij ofzo, maar met je huidige weinig onderbouwde kritiek kunnen we helaas niet zoveel.

[edit]
Hmz, ik zie je edit nu. Ik zal eens zien wat ik ermee doe :) . Verder heb ik de titel aangepast.

[ Voor 27% gewijzigd door Harm op 18-11-2004 21:27 ]

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Ik heb het bericht (titel en inleidende zin) wat genuanceerd.

Bedankt voor de feedback, al zullen we evengoed naar je bericht kijken als je het iets vriendelijker brengt ;).

[ Voor 49% gewijzigd door Steve op 18-11-2004 21:28 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
(Y) Dan kan ik doorgaan met het schrijven van m'n eigen nieuwsje. \o/
Pagina: 1