Toon posts:

quake3 valsspelen

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu sinds een dag of 2/3 op internet aan het spelen met quake, ondanks dat ik een beetje een newbie met het spel ben, ging het best lekker. Het ergste wat ik verloren heb is met 1vs 10-7, maar die gast won van iedereen. Verder win ik met 1vs1 meestal wel. :)

Alleen vanmiddag was er een gast en een server voor 2man 1vs1 dus we konden elke keer tegen elkaar. Ik heb daar toen 8*met 15-0 verloren en ik weet zeker dat hij in ieder geval wel 1 keer om had moeten gaan, want ik heb hem zat geraakt.

Dus mijn vraag is het mogelijk om te cheaten, dat hij bijv in GOD mode speelt ofzo.
Ik hoef niet te weten hoe, maar ik baal hiervan, ik wil gewoon rustig kunnen spelen en als ik verlies omdat de ander beter is maakt me dat geen ruk uit, maar aangzien ik 1vs1 bijna nooit verlies en bij hem dus 8* met 15-0 leek dit me sterk.

Verwijderd

Topicstarter
En een nieuw vraagje erbij:

Ik ga deze week naar een vriend toe om de comps op elkaar aan te sluiten. Ik heb het spel orgineel, maar hij heeft het spel niet.

Is het dan mogelijk om tegen elkaar te spelen of gaat ie dan zeiken over cd-key's zoals ie bij de warez versie weleens wil doen.

Verwijderd

Hij's gewoon goed.

Vroeger toen ik nog kwakte met Quake 2 speelde ik op zo'n server en er was een ventje bij die supergoed was. Hij fragde gewoon iedereen in een 9 a 10 player game en won altijd van iedereen. En hij cheatte niet!

Verwijderd

Ja er zijn cheats, welke precies weet ik niet, maar hou er gewoon rekening mee dat er mensen zijn die op die manier spelen ;(

Heb er zelf ook dagelijks mee te maken ;(

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-02 14:01
luister vriend, als je maar 2 dagen quake 3 speelt, ga dan niet lopen zeiken als je verliest... accepteer dat gewoon, en ga verder oefenen !

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 31-12-2025
er zijn veel cheats. maar niet dat je niet dood kan ofzo geloof ik.

je kan de fov instellen bv 180 graden ofzo kun je ook achter je kijken.

en de framerate. als je ergens op wil springen lukt dat soms alleen als je een framerate bove de 100 ofzo hebt. deze bug is verholpe in 1.25 versie maar veel servers laten daarom 1.17 draaien.

en verder heb je nog mouse accelerators, erg handig bij aimen.

maarre ik heb een hekel aan mensen die andere mensen beschuldigen van cheaten. het klopt meestal namelijk niet. met UT heb je hetzelfde liedje. je kan geen normaal potje meer winnen of je hebt een aimbot
:r:r:r:r:r:r:r:r:r

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 januari 2001 18:27 schreef jooers het volgende:
luister vriend, als je maar 2 dagen quake 3 speelt, ga dan niet lopen zeiken als je verliest... accepteer dat gewoon, en ga verder oefenen !
CHILL!!!

Ik heb toch gezegd dat als ie gewoon wint, (wat ie dus blijkbaar doet) dat ik dat absoluut niet erg vind. Ik vroeg me alleen af of het mogelijk was om te cheaten, ik dacht van niet, maar ik mag het me toch afvragen. Ik heb hem nergens van beschuldigd ofzo.
Nu is mij duidelijk dat die gast gewoon retegoed was, met alle respect daarvoor want ik kan echt wel tegen mijn verlies!

En over het feit dat ik het pas 2 dgn speel, ik speel het 2dgn over het internet. Ik kan quake3 ook net zoals zovelen met gemak op die hard uitspelen, maar dat is not the issue.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 januari 2001 19:48 schreef smokey het volgende:
er zijn veel cheats. maar niet dat je niet dood kan ofzo geloof ik.

je kan de fov instellen bv 180 graden ofzo kun je ook achter je kijken.

en de framerate. als je ergens op wil springen lukt dat soms alleen als je een framerate bove de 100 ofzo hebt. deze bug is verholpe in 1.25 versie maar veel servers laten daarom 1.17 draaien.

en verder heb je nog mouse accelerators, erg handig bij aimen.

maarre ik heb een hekel aan mensen die andere mensen beschuldigen van cheaten. het klopt meestal namelijk niet. met UT heb je hetzelfde liedje. je kan geen normaal potje meer winnen of je hebt een aimbot
:r:r:r:r:r:r:r:r:r
Bedankt voor de uitleg, ik weet nu dus dat ie niet in een GOD mode kon spelen, dus hij was gewoon erg goed. Oefenen voor mij dus :)

En voor de duidelijkheid, ik heb hem nergens van beschuldigd. Het is inderdaad klote als men ZEGT dat je valsspeelt terwijl je eerlijk wint.

Maar ik weet nu dus dat ie niet zo dusdanig vals kan spelen dus ik zal niemand meer ergens van beschuldigen

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:00
Je zegt dat je een newbie bent maar je gelooft niet dat je 15-0 kan verliezen? Sommigen beheersen de game nu eenmaal beter als jij en that's it, niet meteen beschuldigen van cheaten als je denkt dat iets niet kan (je geeft al aan dat je dat niet gedaan hebt) ... komt erg lullig over, over een tijdje roepen ze het tegen jou :), oefen meer en je ontdekt dingen die je eerst voor onmogelijk had gedacht.

ps, FOV 180 is geen cheat, tis een console commando, en erg speelbaar is het niet :) standaard is ie hier 110, erg prettig.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

ik speel vele spellen online: Ut Q3 en Ra2
Als ik dan eerlijk gewonnen heb en ze zeggen dat ik cheat dan lach ik er gewoon om, ikzie het zelfs als een compliment.

Verwijderd

Juiste instelling :)

Verwijderd

kan iemand ff een url posten met wat console-commando's?

Verwijderd

ff voor de duidelijkheid, ik zoek dus geen cheats, wel instellingscommando's

Verwijderd

OK
Er is een aimbot. Maar dat is zo klote intestellen. Je moet precies je ping instellen anders gaat het al niet. Want het gaat om 15 verschil in ping. Dus de server en jouw verbinding moet goed zijn.
En met die aimbot heb je geen godmode, dus alleen dat hij goed mikt. En dat werkt ook nog eens aleen met de railgun.

Dus hij zal wel niet cheaten. En de meeste goede servers zijn er voor "beveiligd".

En het is best genieg hoor voor cheater uitgemaakt te worden. Want degene die lacht jou weer uit.

Dit had ik laatst ook. Ik had ene ping van 180 en de rest tussen de 50-100.
Ik ging tegen een man of 12. En ik had met 4 frags van nummer 2 gewonnen.
En het was meteen cheater.
Maar ik cheat niet.

Dat van die aimbot heb ik allemaal zelf uitgezocht. Zodat ik wist hoe je kan cheaten. En dat ik de mensen er zo uitkanpikken die cheaten.
Ik gebruik dit zelf niet. Want wat heb ik er aan. Ik heb een hekel aan mensen die valsspelen dus dat is dan klaar.

En voor de console regeltjes:
www.tweakarena.com

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

In UT kan je een server met cheats enable draaien, weet niet of dat in q3 ook zo is...

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08-2023
Op dinsdag 02 januari 2001 20:13 schreef Netrab het volgende:
ik speel vele spellen online: Ut Q3 en Ra2
Als ik dan eerlijk gewonnen heb en ze zeggen dat ik cheat dan lach ik er gewoon om, ikzie het zelfs als een compliment.
Je hebt helemaal gelijk Netrab. Het leukste is als ze zeggen dat je een aimbot bent. Als je dan pas na 5 minuten een Nederlands antwoord geeft schikken je tegenstanders zich helemaal suf :).

Op internet is er altijd een gamer te vinden die je kan slachten met 15-0, hoe goed je ook bent (of denkt dat je bent). Er is altijd iemand beter dan jij. Ga voor de grap maar eens wat wedstrijd-demo's bekijken van ClanWars. Je weet niet wat je ziet.

Ene, offline tegen 'domme' botjes spelen is wel effe iets anders dan online spelen tegen echte Q3-gamerz.

Succes!

Verwijderd

Topicstarter
Helemaal Duidelijk!

Maar nog maals ik heb niemand beschuldigd en ik mag dan wel een newbie zijn maar 90% van de wedstrijden win ik, maar die gast is goed... :) Als ik hem nog eens een keer tref, zal ik zijn naam onthouden als een van jullie hem tegenkomt kun je eens kijken of je hem kan verslaan.

Ik ben aan het practisen ;)

• FragNeck
En over het feit dat ik het pas 2 dgn speel, ik speel het 2dgn over het internet. Ik kan quake3 ook net zoals zovelen met gemak op die hard uitspelen, maar dat is not the issue.
Erm... nightmare BOTS zijn super voorspelbaar... en vooral 1vs1 win je met gemak op 20 - 0 of zo

Het gaat om het feit dat je op internet precies je tegenstander kunt inschatten, en van te voren kunt bedenken waar je moet schieten... (dit ivm LAG) als je op een server speelt, dan heb je meestal een PING van 10 - 30 (kabel) en 40 - 60 ISDN...

Dit noemen we anticiperen...

Verder moet je precies het level kennen, net als bijv. Q3dm13...
Als iemand bijvoorbeeld bij de lightning gun zit, kan die maar uit 2 uitgangen komen, hou deze in de gaten, en je hebt hem... ook bij de Mega Armor, het zelfde liedje... je kan er vanuit gaan, dat hij door de telepoort gaat, want anders moet ie er met een rocketjump uitkomen, en dat valt zwaar tegen op die plek.

Tevens moet je een snelle grafische kaart hebben, want als je je MAXFPS op 76 zet, dan spring je zo op de MEGAHEALTH ... :)

en zorg dat je altijd vol armor zit, dan kun je je tegenstander OWNEN !!! >:)

daar draait het om in 1vs1...

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips.

Ik weet niet hoeveel FPS ik heb, je zou iets met console moeten doen maar..

Ik heb een tbird900@1000 256mb 133mhz cas2 en een geforce2mx 198/218 dus die zou genoeg fps moeten trekken denk ik.

Verwijderd

jooers,

1. kewle pic
2. Zit jij bij een clan?

Quake3 kan gecheat worden, maar de mensen die dat doen vallen op door hun erbarmelijk slechte spelniveau.

Real Quakers Rather Die than cheat!

• FragNeck
1. dank u
2. [HP17]*FragNeck

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/iconlibrary/avia6q.jpg

• FoolZero
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Op dinsdag 02 januari 2001 19:58 schreef funksngrooves het volgende:
Bedankt voor de uitleg, ik weet nu dus dat ie niet in een GOD mode kon spelen, dus hij was gewoon erg goed. Oefenen voor mij dus :)
Ik weet niet of dit voor Kwaak ook geldt, maar thuis heb ik een UT server draaien. Soms als ik ff aan het testen ben (ja alleen dan>:)) zet ik mijn persoon ik GOD modus, zodat de Bots me niet 1-2-3 neer fraggen.
Maar dat kan ik dus alleen op MIJN server...:)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

simpel: ja er is te cheaten met quake3...

maar alleen op publieke servers kan dit gedaan worden, zodra je op een war server gaat zitten, wordt er (bijna) altijd een soort admin mod gedraait, q3comp (vooral in VS) en OSP, deze mods hebben veel cheats weten uit te schakelen, en zorgen ervoor dat ze meteen een nieuwe build maken, zodra er weer een cheat of aimbot etc bekent is...

En dat van fps afhankelijke jumps zoals de MH jump op dm13 etc, dat is de quake engine gewoon, dat komt omdat de wuake engine (tot versie 1.17) met een 20 hz engine werkt, vanaf 1.25 is dit 125 hz geworden... Eerst had je technisch gezien altijd een stabiele fps van 125 fps nodig om die 125hz te halen, en dus verder te kunne springen... Nu met Team Arena en 1.27g patch kun je dit al met 30 fps...

dat was het wel zo'n beetje :)

• Albinoraptor
  • Laatst online: 19:35
Heb die aim bot wel eens geprobeerd tegen compu, speelde alleen maar kut er door.
En als je mannetjes ziet die veel springen zijn ze goed :).
Ik ook ben zo'n huppelkut. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel als ik op multiplier bij internet klik, staan volgens mij allemaal verschillende servers op, dus hij zou gecheat kunnen hebben..

Ik wil hier ook een server tussen zetten (vrijdag bij een vriend maar dat terzijde) hoe krijg je hem er tussen, want ik create een game druk dan fight en dan krijg ik dat blauwe scherm (zoals in het begin) vervolgens start ik quake3 nogmaals op en is mijn spel alleen te vinden in local en niet bij internet.

Verwijderd

Topicstarter
Nobody?

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:08

Steffie

Opaque

Op woensdag 03 januari 2001 22:12 schreef Albinoraptor het volgende:
En als je mannetjes ziet die veel springen zijn ze goed :).
Ik ook ben zo'n huppelkut. :)
dat is het eerste wat ik afgeleerd heb toen ik goed wou worden ... je bent echt een easy target als je als een kangoeroe rond huppelt

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Verwijderd

Op donderdag 04 januari 2001 03:52 schreef Steffie het volgende:

[..]
dat is het eerste wat ik afgeleerd heb toen ik goed wou worden ... je bent echt een easy target als je als een kangoeroe rond huppelt
Hmm, daar ben ik het niet mee eens.

Als je veel rondspringt dan ben je een stuk sneller. Dus moeilijker te pakken.

Maar als je veel rondspringt om hoeken heen, dan gaat dat langzamer als gewoon lopen.

Dus de open vlaktes rondspringen (Strafen)
En de hoeken gewoon rennen.

En spring van links naar rechts.

• FoolZero
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Op donderdag 04 januari 2001 01:00 schreef funksngrooves het volgende:
Ik speel als ik op multiplier bij internet klik, staan volgens mij allemaal verschillende servers op, dus hij zou gecheat kunnen hebben..

Ik wil hier ook een server tussen zetten (vrijdag bij een vriend maar dat terzijde) hoe krijg je hem er tussen, want ik create een game druk dan fight en dan krijg ik dat blauwe scherm (zoals in het begin) vervolgens start ik quake3 nogmaals op en is mijn spel alleen te vinden in local en niet bij internet.
Ik weet niet of je met Q3 ook handmatig servers kunt toevoegen, maar voer anders handmatig jouw internet IP nummer in en kijk of het werkt.
Om zeker te zijn van de internetpropagatie van je Q3 server zou ik gewoon een vriend vragen of hij hem vanaf zijn pc kan benaderen (natuurlijk moet hij dan niet bij jou thuis zitten ;))

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Steffie

Steffie

Opaque

jordyb:
misschien is het wel handig om veel te springen bij een pure deathmatch spelletje, maar bij een 1vs1 of 2vs2 zou ik het niet doen ...
je bent misschien wel sneller ... maar 100% kans dat diegene tegen wie je speelt je van mijlen ver kan horen

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Verwijderd

Topicstarter
Thanx FoolZero..

Verwijderd

Op donderdag 04 januari 2001 12:13 schreef Steffie het volgende:
jordyb:
misschien is het wel handig om veel te springen bij een pure deathmatch spelletje, maar bij een 1vs1 of 2vs2 zou ik het niet doen ...
je bent misschien wel sneller ... maar 100% kans dat diegene tegen wie je speelt je van mijlen ver kan horen
Je hebt helemaal gelijk.
Ik speelde sinds gisteren. Alleen maar Deathmatch met zo een 20 man. En dan wil je niet gaan lopen.

Maar vanmiddag voor het eerst Rocket Arena gespeeld. En waarom zou je springen?? JE kan beter stilstaan en lekker gaan richten.
Stilstaan bedoel ik mee flink heen en weer maar niet echt vaak springen.

Verwijderd

Hoe een server handmatig toetevoegen:

Open je config file met wordpad

Scroll naar beneden waar je je servers vind.
Vul ze in. En opslaan die handel.

Is het je eerst keer in je config file.

SAVE HEM DAN!!

Verwijderd

Als je springt weet de tegenstander waar je gaat landen dus makkelijk te raken. Maar als je geraakt wordt gaat er wel minder damage van je af omdat je dus me springt. Het ligt er dus aan wat voor wapen de tegenstander heeft: \
rocket laucher veel springen
rail gun ; niet springen
plasmagun : veel spring
shotgun: niet veel springen

ook als jij zelf een wapen bezit zoals de plasma gun. Zal ik het niet aan raden om te gaan springen als je aan het schienten bent want de kans is grooter dat je je tegenstander mist als je over y as gaat begeven.

Verwijderd

ik weet de cheats ik kan online god zijn en vliegen zonder dat er op die sever cheats enabeld zijn ik weet ook heel veer cheats zodat je spel dik 10 fps sneller is zonder grafisch vermindering

• FragNeck
Op donderdag 04 januari 2001 18:12 schreef TWEAKER15 het volgende:
ik weet de cheats ik kan online god zijn en vliegen zonder dat er op die sever cheats enabeld zijn ik weet ook heel veer cheats zodat je spel dik 10 fps sneller is zonder grafisch vermindering
Tuurlijk, in ik ben sinterklaas

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Als je op een behoorlijke manier wil gaan spelen download je toch gewoon een paar demo's. Door alleen te kijken leer je al best veel, niet alleen puur op movement maar ook op timen van items, teamplay etcetera.

http://www.xsreality.com
http://www.cached.net

Die-hard Brexiteer

• FragNeck
Op donderdag 04 januari 2001 18:27 schreef BeyondHorizon het volgende:
Als je op een behoorlijke manier wil gaan spelen download je toch gewoon een paar demo's. Door alleen te kijken leer je al best veel, niet alleen puur op movement maar ook op timen van items, teamplay etcetera.

idd, helemaal mee eens, gewoon een paar demos downen van Fatality en kijken hoe hij wereld kampioen is geworden :P

• Albinoraptor
HE SEMSITE, jij tikt de rocket op zijn kop :)
Jij hebt helemaal gelijk. 1vs1 gewoon lekker lopen en ik blijf bij DM jumpen dat ik er bij neer val. Meeste mensen kunnen toch niet railen en als je zelf rail hebt moet je nog goed kunnen schieten als je springt, en bijna niemand gebruikt de shotgun.

Verwijderd

Op donderdag 04 januari 2001 19:51 schreef Albinoraptor het volgende:
HE SEMSITE, jij tikt de rocket op zijn kop :)
Jij hebt helemaal gelijk. 1vs1 gewoon lekker lopen en ik blijf bij DM jumpen dat ik er bij neer val. Meeste mensen kunnen toch niet railen en als je zelf rail hebt moet je nog goed kunnen schieten als je springt, en bijna niemand gebruikt de shotgun.
Jij hebt zeker nog nooit RA gespeeld.

Vandaag gespeelt. Tering man die gasten kunnen railen!!
Echt niet gaan springen!!

Verwijderd

Op donderdag 04 januari 2001 18:27 schreef BeyondHorizon het volgende:

Hmm ik zoeken naar Fatality
En er zijn geen demos van de vinden
:'(

• Albinoraptor
Nee ik heb nog nooit RA gespeeld. Dus ik kan niets zeggen hoe goed ze zijn.
Je zult wel gelijk hebben, zal het eens proberen.

Verwijderd

Eindelijk een paar sites waar ik demos kan downloaden. Ik had er al een topic over gemaakt maar daar kwam niks nuttigs uit thx beyond the horizon

Verwijderd

Topicstarter
Speelt er weleens iemand via mplayer?
Zo ja wat zijn de namen?

Ik werd vandaag trouwens verschillende keren van cheaten beschuldigd en ik weet niet eens hoe dat moet :?

Ik heb het maar als compliment opgevat :)

Verwijderd

Op vrijdag 05 januari 2001 00:58 schreef funksngrooves het volgende:
Ik werd vandaag trouwens verschillende keren van cheaten beschuldigd en ik weet niet eens hoe dat moet :?

Ik heb het maar als compliment opgevat :)
Dat doe ik ook altijd

• henk jansen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06-2024
effe terug komen op het valsspelen..

als je cheats gebruikt ben je gewoon een mietje en is het doel van het spel niet meer leuk..

ik vind dat je de eer aan jezelf moet houden. door geen codes te gebruiken ga je het spel pas echt beheersen. en het is niet leuk voor anderen. vind je zelf ook niet leuk als je toch niet kunt winnen..

Verwijderd

Waarom toch altijd zo'n felle reactie als er beschuldigd wordt van cheaten? Vind ik alleen maar opvallender......Als je eerlijk bent lach je daar idd alleen maar om, daar moet je boven staan als je echt zo goed bent!

• FragNeck
Some usefull tips :

Even voor de duidelijkheid, er KAN wel gecheat worden in Q3A, ook online, maar dit komt zelden voor...

Er zijn wel figuren met een Aim-bot, maar dat merk je snel genoeg..

Korte uitleg over Aimbot:
Een aimbot kan alleen gebruikt worden voor rail, en meestal ook alleen op dezelfde hoogte van je tegenstander.

Als iemand een aimbot gebruikt, zal deze dat ook toegeven, omdat hij dit gebruikt om te kijken hoe/ en of het werkt.

Maar op FFA (free for all) zal er bijna niemand zijn met een aimbot, omdat dat echt geen nut heeft...

Kom maar es langs op Q3DM1.GAMEPOINT.NET

Dus gewoon in console invulle :
/connect q3dm1.gamepoint.net

*of*

/connect q3dm2.gamepoint.net

Ik speel onder de naam [HP17]*FragNeck
en ik zit er regelmatig op...

Er zijn wel een aantal zaken die je in je console in kunt vullen die het spel makkelijker voor jezelf maken, maar dat vind ik GEEN cheaten...

Zo kun je dan bijv. in Q3dm13 op de megahealth springen, wat normaal anders nooit lukt.

Ook zijn er bepaalde moves die je kunt gebruiken om sneller vooruit te komen, of vele malen verder te springen (strafe jump)
Je kunt ook een rocket-jump maken, of zelfs een BFG jump...

Met je tijdklok kun je in de gaten houden wanneer Quad Damage en andere powerups terug komen, want dit is standaard 2 minuten (net zoals de MegaHealth)

De 100 armor, komt om de 40 seconden, en de 25Armor komt om de 25 seconden (als ik me niet vergis)

Zo kun je veel tactischer spelen, en de rest OWNEN >:)

nou, misschien heb je er wat aan, zorg ook dat je een level volledig uit je hoofd kunt, zodat je weet waar evt. health ligt als je dat nodig hebt...

Nou veel succes, want dat zul je hard nodig hebben :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 januari 2001 10:52 schreef jordyb het volgende:

[..]
Dat doe ik ook altijd
Ja maar jij bent waarschijnlijk goed! :) Ik ben een middelmaatje.

Verwijderd

Single Player

De console met ~
Dan : \Devmap (bijv) q3dm8
Dan kan je cheaten zoals

\god
\give all
\give quad damage
and others Hahaha >:)

• Morphs
  • Laatst online: 21-05-2025
Kan volgens mij alleen maar als je zoiets als developer mode aan hebt staan (is ook zo in UT).

Verwijderd

Laten ze eens een spel maken zonder cheat mogelijkheden !!!

Ik haat cheaters...misselijke figuren zijn het.

Spelverdervers !

Waarom cheatmogelijkheden ?
Waarom ze nog gebruiken ook ?
GRRRRRRRR !!!

• Steffie

Steffie

Opaque

Op donderdag 04 januari 2001 16:41 schreef semsite het volgende:
Als je springt weet de tegenstander waar je gaat landen dus makkelijk te raken. Maar als je geraakt wordt gaat er wel minder damage van je af omdat je dus me springt. Het ligt er dus aan wat voor wapen de tegenstander heeft: \
rocket laucher veel springen
rail gun ; niet springen
plasmagun : veel spring
shotgun: niet veel springen

ook als jij zelf een wapen bezit zoals de plasma gun. Zal ik het niet aan raden om te gaan springen als je aan het schienten bent want de kans is grooter dat je je tegenstander mist als je over y as gaat begeven.
jah jij vult het nog wat aan ...
maar ik ging van mezelf uit ... speel eigenlijk alleen maar rail-only :)

Verwijderd

Op zaterdag 06 januari 2001 00:00 schreef Steffie het volgende:

[..]
jah jij vult het nog wat aan ...
maar ik ging van mezelf uit ... speel eigenlijk alleen maar rail-only :)
Tja ik met mijn ping van 150, kan ik moeilijk gaan railen. :'(

• Steffie

Steffie

Opaque

Op zaterdag 06 januari 2001 00:02 schreef jordyb het volgende:
Tja ik met mijn ping van 150, kan ik moeilijk gaan railen. :'(
ik heb het geleerd met een 33k6 modem :P

Verwijderd

Op zaterdag 06 januari 2001 00:06 schreef Steffie het volgende:

[..]
ik heb het geleerd met een 33k6 modem :P
Tering
Dan moet je de mensen wel heel goed kunnen inschatten.
Moet je een minuut van te voren gaan schieten

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoor net dat het bij MPLAYER makkelijk is om te cheaten en dat bijna iedereen het daar doet.. is dat waar, en zo ja, zijn er dan nog andere plekken waar ik veel kan spelen en waar NIET gecheat word.

Verwijderd

Het cheaten bij de q3 servers valt best wel mee. Bij halflife cs en ut zijn er veel meer mensen die cheaten.
Pagina: 1