goed proggie voor internet sharing

Pagina: 1
Acties:

• Xtinction
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 09:32

Xtinction

el cheapo gamer

Topicstarter
Hoi, ik zoek een goed programmaatje om internet mee te delen, wat werkt onder win98, maar het mag niet dat ingebouwde gedoe zijn (wizard internet verbinding delen)

mijn wanadoo connection proggie (van het com21 casema abo) detecteerd het namelijk als een netwerkkaart voor sharing wordt gebruikt, en dan connect ie niet meer :(

ik moet dus ff iets anders vinden, plz help me!

• MauBro
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07 10:03
winroute pro. heeft NAT dus dat zit wel goed. en je kan ook sygate proberen

Geen kat zo trouw als Russich Blauw | Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.

• slacksoff
  • Laatst online: 07:14
sygate gebruik ik ook... werkt goed en is gewoon te makkelijk om te installen.

Verwijderd

winroute 4.1 pro build 24 :P

• JoNaTHaN(NL)
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-07-2024
All aboard :)

Verwijderd

Winroute Pro.......is veel beter dan Sygate.

Check er de computertotaal test maar op na.

Verwijderd

Ik heb net een minuutje of 10 geleden AllAboard geinstalleerd op mijn LAN en het werkt als een tiet, heel erg makkelijk te configgen!

• mossel
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Winroute is echt super. Als je niet zo ervaren bent op dit gebied, raad ik je winroute lite aan. De manual op www.tinysoftware.com is echt super, dus zelfs de pro versie moet je wel lukken, alleen het kost je wat meer tijd en moeite met configgen, maar de mogelijkheden zijn dan ook groter.

Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]

Verwijderd

Ten overvloede: ga voor winroute!

Opmerking: als je de evaluation versie download, werktie maar 30 dagen. Daarna blokkeerd 'ie al het TCP/IP verkeer...tenzij je hem uninstalled of registreerd....en voor dat laastste: zie http://www.astalavista.box.sk - tik in Winroute en klik op search

Verwijderd

Op woensdag 03 januari 2001 00:11 schreef Zweater het volgende:
Ten overvloede: ga voor winroute!

Opmerking: als je de evaluation versie download, werktie maar 30 dagen. Daarna blokkeerd 'ie al het TCP/IP verkeer...tenzij je hem uninstalled of registreerd....en voor dat laastste: zie http://www.astalavista.box.sk - tik in Winroute en klik op search
ADMIN !!!!!, kijk uit zweaker of je word gekickt hier :)... lees de faq eens door.. je mag GEEEN warez/cracks of link daarnaar posten

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 18:16

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Linux bakkie met ipchains

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43

Verwijderd

huh, wat grappig dat je com21-kabelmodem dat dedecteert. Ik heb ook een com21 maar dan met chello/UPC (maar overgenomen en niets verandert van Centrale Antenne Inrichting Harderwijk die het hebben gekopieert van Gelrevision(volgen jullie mij nog :? ))

maar ik gebruik dan ook nog eens een zeer low-tech 10mit netwerkkaartje voor de modem ( ne2000 compatible is het enige dat ik kan lezen maar hij werkt uitstekend ), ( intern 100 mbit=> zo'n 6mb/s normaal ) dus het zou kunnen zijn dat dat ding ervoor zorgt dat ik "internet delen" kan gebruiken. Wat vindt ik 2 grote voordelen heeft op wingate, 1=> wingate moet in je werkbalk draaien, 2=> wingate logt alles. Bovendien is er voor wingate geen goede crack te vinden op de bovengenoemde site. ( 2 key-gen gevonden, alletwee leverden die code's op die wel "goed" zijn. (error 1="het is een trial-key, error 2="diasgyuo9vy7eklwjhgliasdfasdg" op de website van de maker) dus toen ben ik maar overgestapt op het standaart progje en dat werkt ook prima.

veel succes :)

• Xtinction

Xtinction

el cheapo gamer

Topicstarter
okee nou alvast bedank voor de replies, nu heb ik alleen een vraagje

ik ben niet van plan 195 piek te betalen voor een proggie wat op een 1.44 inch past, ik koop al mijn games origineel (via ibazar wel te verstaan), maar dit ga ik niet betalen.

alle serials zijn van oude versies, en de oude versies zelf zijn nergens te vinden

en van all aboard zou ik wel een url willen

Verwijderd

www.freesco.org

of je download redhat 6.2
ftp.student.utwente.nl

en installt een linuxbakke met ipchains.

ps, voor de lamers, dit is legaal he. red hat downe.... :)

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

winroute pro 4.1

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Xtinction

Xtinction

el cheapo gamer

Topicstarter
nou aangezien winroute niet verdergaat zonder serial, ben ik de trial van All aboard aan het proberen..

3 uur later: nog geen succes, nu weet ik echt niet waar het aan lig, maar internetten op 2 pc's met wanadoo plus lijkt onmogelijk

en zo'n lame mens maar roepen dat het binnen 7 minuten werkt :(

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
ICS werkt toch ook via nat ?

Als je wilt kun je zelf een beetje poorten gaan mappen...

• Xtinction

Xtinction

el cheapo gamer

Topicstarter
hee hier Xtinction vanaf zijn andere pc :)

nou het is gelukt, wonder boven wonder, hij begon opeens te werken toen ik mijn videodrivers(??????) veranderde :)

en thanx aan jonathan, die mij de nodige files leverde

Verwijderd

IShare, is ook goed van ArtiSoft.
Heb ik altijd gebruikt, werkte prima.
KG kun je zo zoeken.........
Of mail me maar :)

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Ik gebruik Allegrosurf...

Is dat goed of is Winroute echt aan te raden ?

Wat zijn de mogelijkheden van Winroute ?

• MinddiggerNL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 18:18
als je binnen twee minuten klaar wilt zijn gebruik je analogx proxy...dat is super makkelijk, maar wel erg beperkt in het gebruik...als je het goed wilt doen offer je een oude pentium 1 pc op voor het gratis te downloaden e-smith pakket dat op redhat is gebaseerd...is een all-in-one oplossing voor het mkb, maar ook leuk voor thuis :) Voor meer info zie...www.e-smith.nl

Verwijderd

Op donderdag 04 januari 2001 00:05 schreef timotheebastin het volgende:
KNIP
Flink overgeklokt, die pc van jou! ;)

• henk jansen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06-2024
wat zijn de mogelijkheden van winroute?

kijk effe op www.winroute.nl

staat het allemaal heel goed beschreven. ben er ook echt tevreden over.

Verwijderd

Op woensdag 03 januari 2001 16:04 schreef Nephilium het volgende:
www.freesco.org

of je download redhat 6.2
ftp.student.utwente.nl

en installt een linuxbakke met ipchains.

ps, voor de lamers, dit is legaal he. red hat downe.... :)
Euh... als je een aparte internetserver (router) opzet heb je niks aan FreeSCO in combinatie met Casema Com21. Die gebruikt namelijk PPPoE en dat heeft FreeSCO niet.
Ik had eerst Sygate, maar die klapte er telkens uit. Nu heb ik een ClarkConnect servertje, werkt als een trein :) Is RedHat6.2 gebaseerd, dus dat zit wel goed en standaard PPPoE ondersteunig...

[edit] tikfout |:(

Verwijderd

Waarom een pc opofferen als router als je voor weinig geld (minder dan een oude 486 bak) een hardware NAT router kan kopen die geen herrie maakt, routen erg goed kan en in sommige gevallen ook nog een switch en/of printserver is?

CC
Pagina: 1