Toon posts:

Inbellen vanuit 2 landen

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

een vriend van mijn ouders heeft me gevraagd om ervoor te zorgen dat hij op de desktop van zijn laptop 2 icoontjes krijgt, te weten :

-1 icoon waarop hij klikt, zodat er internetverbinding komt via zijn Franse ISDN provider, als hij in Frankrijk zit.
-1 icoon waarop hij klikt, zodat er wordt ingebeld op zijn Belgische ADSL internet als hij in Belgie zit.

ALvast bedankt voor enig advies om dit eenvoudig op te lossen.

Verwijderd

snelkoppeling van Netwerk menu maken?

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:21
Je maakt 2 inbelverbindingen, en maakt op het bureaublad snelkoppelingen hiernaar. :?

Ik zie geen probleem?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:42

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Eeeh, gewoon 2 inbelverbindingen aanmaken? Ik zie het probleem niet? Heb hier zelf 10 ikoontjes, dus wat jij wilt is echt geen probleem hoor.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Dus dat werkt ook als hij voor die franse het ISDN modem gebruitk en voor die Belgische het ethernetkaartje?

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:09

Reptile209

- gers -

Ja, want in de inbelverbinding die je voor beide providers apart aanmaakt, selecteer je het juiste modem. Isse siempel :)

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Topicstarter
Ok thnx....

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Sorry hoor, maar dit soort vraagjes geven wel aan dat je de basis van DUN/internetverbindingen niet bepaald beheerst. Vragen als deze voldoen niet echt aan het niveau dat we hier op GoT toch wel verwachten. Deze gaat daarom dicht. :)

Zie ook dit m.b.t. eigen research: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

[ Voor 17% gewijzigd door intoxicated op 18-11-2004 20:16 ]

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.