"Doe mij een supersnelle nieuwe sportauto, graag voor een normale prijs!" :):):):)Graag iets met een normale prijs!:)!
... en oranje! :P
Verwijderd
Sitecom Wireless Networking Kit 2 USB Kastjes, tot 175 meter. Staat bij ons voor 699,- in de winkel geloof ik
Dynalink heeft redelijk spul... mar voor welke afstand is het?
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
wat is staat bij ons in de winkel, welke winkel ????Op dinsdag 02 januari 2001 18:09 schreef mauros het volgende:
Sitecom Wireless Networking Kit 2 USB Kastjes, tot 175 meter. Staat bij ons voor 699,- in de winkel geloof ik
de goedkoopste is serieus rond de 600,- je kunt nog beter op zoek gaan naar zon phoneline network. dat scheelt zo de helft. en als je helemaal goedkoop uit wilt zijn gewoon 2 realtek kaartjes en een crossover kabel.... kweenie hoe ver je moet.. maar ik denk niet dat je daarmee over de 100,- uitkomt..
Maar het moet draadloos zijn!
De reden is mijn pa!
Die wil niet dat het huis word verziekt met kabels e.d.!:r
De reden is mijn pa!
Die wil niet dat het huis word verziekt met kabels e.d.!:r
Verwijderd
Ik weet niet of het aan mijn vader ligt hoor maar hij kan heel erg 'MAGISCH' die kabeltjes laten VERDWIJNEN achter die PLINTEN.....
ooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Goed hè
Goed hè
Verwijderd
Ja maar als het de straat overmoet liggen er meestal geen plintenOp dinsdag 02 januari 2001 19:06 schreef Ne0pHyt3 het volgende:
Ik weet niet of het aan mijn vader ligt hoor maar hij kan heel erg 'MAGISCH' die kabeltjes laten VERDWIJNEN achter die PLINTEN.....
Goed hè
Betaalbaar 802.11b:
De Apple Airport (ja, echt) is erg betaalbaar en is volledig met freeware voor de PC te configureren. De hardware is indentiek aan de Lucent Orinoco RG-1000, welke erg goede reviews krijgt.
Ik ben op dit moment weg van de SMC Barricade 11 Mbps Wireless Broadband Router. Een router/firewall/printserver/4-poort switch/wireless access point in één !
Goede informatie is verder te vinden op http://www.practicallynetworked.com
De Apple Airport (ja, echt) is erg betaalbaar en is volledig met freeware voor de PC te configureren. De hardware is indentiek aan de Lucent Orinoco RG-1000, welke erg goede reviews krijgt.
Ik ben op dit moment weg van de SMC Barricade 11 Mbps Wireless Broadband Router. Een router/firewall/printserver/4-poort switch/wireless access point in één !
Goede informatie is verder te vinden op http://www.practicallynetworked.com
wij hebben op een middelbare school met 2 bridges en 2 mooie satelietjes de scholen over circa 500 meter verbonden, packed loss is miniem, en het is best wel geil eik 
Maar euh, het moest betaalbaar blijven geloof ik he
Maar euh, het moest betaalbaar blijven geloof ik he
Phoneline network, beter bekend als Home PNA is een netwerk over telefoonbekabeling.Leg me eerst eens uit wat een phoneline network is
Er wordt in de implementatie vanuit gegaan dat er reeds telefoonbekabling door het hele huis ligt en er een aansluiting in iedere kamer is. De Home PNA apparaten worden hierop aangesloten.
In de VS is het redelijk normaal om dit soort bekableling door het hele huis te hebben, in Europa is dat minder het geval. Wij hebben vaak maar één telefoonaansluiting per huis.
802.11b is een veel mooiere oplossing, het is nu nog wat prijzig, maar er wordt verwacht dat in de loop van dit jaar de prijzen sterk zullen dalen.
Verwijderd
Kijk eerst eens welk merk je wilt, 'okkiewokkie', Dynalink, 3Com, Cisco, Lucent etc.
Ieder merk heeft zijn voor- en nadelen, en zijn prijskaartje.
Kijk tevens of je in je buurt andere mensen kan meenemen in je netwerk, om zo de kosten te drukken, en om weer een groter netwerkje aan te leggen.
In dat laatste geval heb je wel een AccessPoint nodig, maar uitgesmeerd over een aantal gebruikers zijn de kosten relatief laag.
Ieder merk heeft zijn voor- en nadelen, en zijn prijskaartje.
Kijk tevens of je in je buurt andere mensen kan meenemen in je netwerk, om zo de kosten te drukken, en om weer een groter netwerkje aan te leggen.
In dat laatste geval heb je wel een AccessPoint nodig, maar uitgesmeerd over een aantal gebruikers zijn de kosten relatief laag.
Verwijderd
Goeie remote netwerken zijn er toch gewoon niet, als je door een gewapende betonmuur moet blijven de packets steken aan de ene kant van de muur.
En die HomeFree kit van Diamond heeft maar een goed bereik van 5 meter, misschien 20 meter als je verder geen electrische apparatuur in je kamer hebt staan...
greetz,
Mikkie
greetz,
Mikkie
Pagina: 1