Mag ik evnetjes de aandacht!
Chello heeft een goeie kabelverbinding, MAAR!
De organisatie klopt totally NOT!
Voorbeeld ik had een afspraak op 14 december!
Vervolgens komen ze niet langs!
Toen werd gezegt dat de afspraak op 18 december was!
Ik krijg de 15e een vrief waarin staat dat et ze spijt en dat ze op 27 december:? langs komen! Vervolgens belt een helpdespersoon op om te bevestigen dat upc maandag 18 december langs komt!
En, jaja, ze waren er de 18e wel!
En de 27tigste om 9 uur in de ochtend staat Chello aan de deur! LOL!
-----------------------------------------
DATA LIMIT!
Daar hoeven we ons volgens de "helpdesk"
(juist, die helpdesk van daarnet!)
Gen zorgen over te maken!
We kunnen met gemak filomns downloaden enz!
Als er geen ftp's worden geopend en op 2 pc's te gelijk word gedownd(alsof ze dat merken!>:)!) Niet te veel acceleratie shit gebruiken! En als je dit wel doet, niet dag en nacht downloaden!
Conclusie! GEEN LIMIT! Zolang je het maar verdeelt doet! Mensen die FTP's gaan openen zullen dus PROBLEMS krijgen(mits de ftp populair is)!
Kijk maar naar het voorbeeld met de spareribs!
[De provider is een sparerib restaurant waar men onbeperkt kan eten! Er zijn mensen die nemen 2 ribs, soms mensen die er 20 eten en ook enkele die er wel 130 eten! Maar als er iemand met een vrachtwagen(zakelijk, FTP server=vracht auto) voor komt rijden en spareribs in komt laden dan zeggen wij NEE!]
En als mensen andere dingen hebben gehoort post ze dan hier!:)!
Chello heeft een goeie kabelverbinding, MAAR!
De organisatie klopt totally NOT!
Voorbeeld ik had een afspraak op 14 december!
Vervolgens komen ze niet langs!
Toen werd gezegt dat de afspraak op 18 december was!
Ik krijg de 15e een vrief waarin staat dat et ze spijt en dat ze op 27 december:? langs komen! Vervolgens belt een helpdespersoon op om te bevestigen dat upc maandag 18 december langs komt!
En, jaja, ze waren er de 18e wel!
En de 27tigste om 9 uur in de ochtend staat Chello aan de deur! LOL!
-----------------------------------------
DATA LIMIT!
Daar hoeven we ons volgens de "helpdesk"
(juist, die helpdesk van daarnet!)
Gen zorgen over te maken!
We kunnen met gemak filomns downloaden enz!
Als er geen ftp's worden geopend en op 2 pc's te gelijk word gedownd(alsof ze dat merken!>:)!) Niet te veel acceleratie shit gebruiken! En als je dit wel doet, niet dag en nacht downloaden!
Conclusie! GEEN LIMIT! Zolang je het maar verdeelt doet! Mensen die FTP's gaan openen zullen dus PROBLEMS krijgen(mits de ftp populair is)!
Kijk maar naar het voorbeeld met de spareribs!
[De provider is een sparerib restaurant waar men onbeperkt kan eten! Er zijn mensen die nemen 2 ribs, soms mensen die er 20 eten en ook enkele die er wel 130 eten! Maar als er iemand met een vrachtwagen(zakelijk, FTP server=vracht auto) voor komt rijden en spareribs in komt laden dan zeggen wij NEE!]
En als mensen andere dingen hebben gehoort post ze dan hier!:)!