Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FEAT] Regdatum en postcount

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 11:08

André

Analytics dude

Topicstarter
Kan er in de prefs ook een vinkje komen waarmee je de regdatum en postcount van een user standaard op zichtbaar kunt zetten?

Verwijderd

Dat staat toch gewoon in het profiel?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 19:22:
Dat staat toch gewoon in het profiel?
Ik denk dat André het in de nieuwe template in het topic zelf wil zien.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 19:30 ]

Verwijderd

Aha, zodat het aantal posts en de registratiedatum van gebruikers binnen topics nóg belangrijker gaat worden. Ik kan je alvast voorspellen dat dat niet gaat gebeuren.

Ik maak me er zelf ook weleens schuldig aan hoor, dat ik even kijk naar de gegevens van een of ander blaataapje dat iets te vertellen meent te hebben. Maar verder was het idee dat er geen verschil is te zien tussen gewone users, en dat alleen mensen met een functie eruit mochten springen. (Helaas is het (nog) niet mogelijk voor moderators om per post dit aan of uit te kunnen zetten.)

Dit opdat iedere discussie eerlijk verloopt, en dat niemand zijn "opgebouwde aanzien" gaat misbruiken. Ik mis het weleens hoor, dat ik niet meer herkenbaar ben als Moderator W&G, omdat berichten van moderators nu eenmaal beter werden gelezen. Maar gewone users zijn nu eenmaal gelijk, en daarom worden sommige replies niet goed gelezen, dat klopt. Maar wat wel belangrijk is, is dat ook de "kleinere" gebruikers gewoon hun ding kunnen doen, zonder zich iedere keer te hoeven verontschuldigen, of wat dan ook.

Laten we vooral iedereen een beetje gelijk houden, en dus die statistieken achterwege laten. Er zijn al veel teveel gebruikers die er waarde aan hechten.

Ja, er zijn mensen die het dan alleen maar "leuk" vinden, en die er verder echt niet meer door gaan posten. Natuurlijk. Er zijn ook moderators die echt HTML rechten nodig hebben omdat ze anders niet kunnen functioneren. Right.

• André

André

Analytics dude

Topicstarter
Cheatah, ik weet niet of je het al gezien had maar als je op het pijltje voor je naam klikt staan die gegevens al in beeld :) dus de functionaliteit is er al.

En voor de rest ben ik het helemaal met je eens.

Verwijderd

Volgens mij mis je dan de kern van het verhaal, want als je het met me eens was, dan zou je hebben gevraagd of die meuk niet weg kon ;)

• André

André

Analytics dude

Topicstarter
Op het moment dat jij die reactie plaatste schoot het me weer te binnen waarom dat er niet bij moet (is al eens eerder over gediscussieerd). Voor die reactie had ik nog zoiets van: wel geinig om dat direct te kunnen zien.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

André je kan ook een abo nemen en base_grey gebruiken ;)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• André

André

Analytics dude

Topicstarter
Ik heb al een abo ;)

Alleen deze template bevalt me veel beter.

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 13:31

drm

f0pc0dert

André:
Ik heb al een abo ;)

Alleen deze template bevalt me veel beter.
offtopic:
en terecht O-)

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
chem schreef op donderdag 18 november 2004 @ 20:09:
André je kan ook een abo nemen en base_grey gebruiken ;)
Leuk, maar de statistieken pref van base_grey kan niet blijvend aangezet worden door zwartjes.

Maar goed, het nut is toch al twijfelachtig.

{signature}

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:27

crisp

Devver

Pixelated

Nee, de statistieken blijven zoals het nu is; standaard zichtbaar maken is om de redenen die Cheatah al noemt niet gewenst.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.