Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Admin] Timeouts of non content

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:33

SmartDoDo

Woeptiedoe

Topicstarter
Sinds een paar dagen heb ik soms het probleem dat ik in de admin de details van een user niet op kan vragen, er komt gewoon geen data op het scherm.

Ook wanneer ik een weekoverzicht of postgedrag wil bekijken krijg ik soms pas na een paar keer opnieuw aanvragen resultaat. Soms weigert de admin stellig en kan ik die info dus in het geheel niet bekijken. Het gaat hier niet eens om users met >10.000 post oid.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Bij enorm veel postings hebben de user-stats het helaas flink zwaar jah. Bij postgedrag en overzichten kan het idd wel (te) lang duren voor IE.

Maar blanco schermen kan eigenlijk niet, onderdruk je geen Warnings?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:33

SmartDoDo

Woeptiedoe

Topicstarter
Het gaat juist niet eens om users met heel veel postings. Het is ook totaal willekeurig wat ik er van zie.

Warnings onderdrukken? Ik zou niet weten hoe en wat eigenlijk. Ik zie enkel in FF "done" als ware hij klaar met het opvragen van de page maar er blijft hetzelfde staan als wat er al stond en geen nieuw overzicht met week- of totaalpostings.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik heb hetzelfde probleem al enkele dagen / weken. Kan het iets met de laatste update te maken hebben? Ik krijg eigenlijk bij idereen een timout tegenwoorden :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De laatste update betrof alleen de templates; met React en de admin is niets gedaan...

Intentionally left blank

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Het is ook niet iets van de laatste weken, dit speelt al wat langer volgens mij.
Ik kan ook geen veranderingen aan de my.cnf vinden op Apollo, dus ik gok dat er in de afgelopen maanden iets aan de sql queries is aangepast ?
Maar iemand heeft die code gezend, dus ik kan het wat slecht nakijken :+

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Owh maar wacht ff; Kees heeft een tijdje geleden ivm ddos-attacks iets aangepast.

moto-moi, kan jij dat ff met kees kortsluiten?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Will do.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:12

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
allang gefixt ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.