Computer lijkt soms te hangen; hardware probleem? *

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-11 14:37
Ik heb gezocht op google en op het forum, maar kom er niet uit en kan geen informatie vinden.

Ik heb soms bij spellen als ze bijvoorbeeld praten dat ik gewoon 3 keer de text hoor of dat het beeld effe vast zit, ik heb een Radeon 9800 pro en de gfx op medium geprobeerd van een spel en dan gebeurt het alsnog, mn cpu is een pentium 4 3,06 ghz, ik heb alleen dit, een reepje van 256 mb van nanya technologies en nog een van een ander merk die ik vergeten ben, de ene is pc2100 en de andere pc2700, als ik nu een reepje van 512 mb haal van pc3200 zou dat het probleem kunnen verhelpen?

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

heb je genoeg ram en heb je je ram al getest?

Verwijderd

Als je pc 3200 erin doet hetlpt het niet, maar gebruikt memtest is ff

Verwijderd

Je geeft nogal weinig info.

Welke spellen?
Legaal/illegaal?
Rest van je specs? Foute geluidskaart drivers wil nog wel eens rot gaan.

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-11 14:37
Half Life 2
Doom 3
Op Medium GFX 1024 reso

moederbord is van MSI 865PE Neo2
dus alles is met MSI live update gedaan dus aan de drivers ligt het niet, heb nieuwste ati catalyst ook dus daaraan ligt het ook niet

memtest kan ik niet gebruiken omdat ik geen diskette station heb.

het is trouwens ook zo dat die ook soms lang moet laden als ik een msn window open, en dat moet niet kunnen op een p4 3ghz vind ik.

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit heeft niets met SA te maken; ik verplaats je topic met een titelfix even naar SPV :)

Kan dit aan mijn ram liggen? > Computer lijkt soms te hangen; hardware probleem? *
SA > SPV

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

je heb x pc 2100 en 1 x pc 2700, hij gebruikt de laagste van de 2 , dus lopen allebie op pc 2100, 133 mhz is dat. Dus je cpu is dan ook gelijk een stukje trager. maar verduidelijk je Ts is ff ik snap er evht geen f*ck van :?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Hier kunnen wij helaas niets mee, en ik verwacht ook niet dat ze in PMG er wel iets mee kunnen. Je topicstart is te onduidelijk, en je vraag wat betreft het geheugen te basic. Verdiep je eens wat meer in de materie en zoek zelf eens wat meer naar antwoord ipv hier steeds je vragen te dumpen. Als je er echt niet uitkomt en je wilt een topic op GoT openen, zorg dan dat je eerst in het desbetreffende subforum de stickies/faqs/regels heel goed doorneemt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.