Ik heb een vreemd probleem met de VRS-N8100 receiver. Deze receiver heb ik aangesloten op een Belkin F5D7230-4 Wireless Router. Op deze router zijn 2 pc's draadloos aangesloten en een pc via een kabel. Verder is er ook nog een PDA van HP waarmee ik wel kan connecten naar internet maar niet naar mijn desktop pc.
Als ik kijk in de router met de lijst van Dhcp-clients zie ik de receiver er gewoon tussen staan met met mac-adres. Als ik op mijn receiver Automatisch search komt er unable to connect te staan.
Wat moet ik veranderen op mijn router om toch verbinding te kunnen maken mijn desktop pc? Zodat van mijn computer mediabestanden kan halen om deze af te spelen.
Als ik kijk in de router met de lijst van Dhcp-clients zie ik de receiver er gewoon tussen staan met met mac-adres. Als ik op mijn receiver Automatisch search komt er unable to connect te staan.
Wat moet ik veranderen op mijn router om toch verbinding te kunnen maken mijn desktop pc? Zodat van mijn computer mediabestanden kan halen om deze af te spelen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 18:55 ]