Toon posts:

Regelmatig vastlopers Asus P5AD2 + Prescott

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Ik zit met een groot probleem!
Mijn vrij nieuwe systeem hangt om de paar uur en als ik aan het gamen ben
hangt hij al helemaal snel.

Specs : intel prescott 3.0 ghz / Asus p5ad2 / corsair 2x 256 ddr2 /ati x600 /2x 120 gig maxtor de tempratuur is ook wel oke namelijk rond de 40 graden

ik heb een nieuwe voeding gekocht zalman,biosupdates,windows opnieuw geinstalleerd en ben echt een beetje ten einde raad heb echt zoveel al geprobeerd! helemaal vreemd was dat ik laatst me bios even aan het na kijken was toen liep hij ook vast in me bios ! dan denk ik tempratuur maar dat is dus niet het probleem.. mischien heeft iemand een suggestie..

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:24:
Hoi Ik zit met een groot probleem!
Mijn vrij nieuwe systeem hangt om de paar uur en als ik aan het gamen ben
hangt hij al helemaal snel.

Specs : intel prescott 3.0 ghz / Asus p5ad2 / corsair 2x 256 ddr2 /ati x600 /2x 120 gig maxtor de tempratuur is ook wel oke namelijk rond de 40 graden

ik heb een nieuwe voeding gekocht zalman,biosupdates,windows opnieuw geinstalleerd en ben echt een beetje ten einde raad heb echt zoveel al geprobeerd! helemaal vreemd was dat ik laatst me bios even aan het na kijken was toen liep hij ook vast in me bios ! dan denk ik tempratuur maar dat is dus niet het probleem.. mischien heeft iemand een suggestie..
Dusdanig snel vast lopen zou wel eens een defecte mama plank kunnen zijn. Je kunt het ook nog met een simm kunnen proberen i.p.v. twee. Heb je je temperaturen en sppanningen al gecontroleerd ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 07:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik denk idd dat het mijn moederplank is.. ik heb ook 1 simm gebruikt ipv 2 maar dat mocht niet baten.. ik had het net weer als ik booot gaat mijn cooler van me processor langzaam draaien en krijg ik geen beeld en doet ie het niet.\

doe in nou 100xde powerknop in drukken dan gaat me cooler van me cpu opeens hard draaien en dan jaja doet ie het ! IS dit dus mijn moederbord ?? is de grote HAM vraag :-)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:23:
ik denk idd dat het mijn moederplank is.. ik heb ook 1 simm gebruikt ipv 2 maar dat mocht niet baten.. ik had het net weer als ik booot gaat mijn cooler van me processor langzaam draaien en krijg ik geen beeld en doet ie het niet.\

doe in nou 100xde powerknop in drukken dan gaat me cooler van me cpu opeens hard draaien en dan jaja doet ie het ! IS dit dus mijn moederbord ?? is de grote HAM vraag :-)
Heb je het ook al geprobeerd met alleen de andre mem module ?

Kdenk het wel, echter om dit definitief vast te stellen heb je ruil onderdelen nodig, mischien dat de leverancier nog iets voor je kan betekenen.

Mij is per slot van rekening geleerd dat je alles mag vragen. Je krijgt hoogstends geen of het verkeerde antwoord.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 13:00 ]