Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

SILENT PC... (high buget is er :D)

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een vraagje.. ik plaats hem hier waarschijnlijk niet goed maar het heeft wel een beetje met modden te maken..

ik heb vandaag het 1 en ander gekocht :

amd 64 4000+
ASUS A8V Deluxe VIA K8T800 Pro 1.000 MHz PC3200 DDR
ATI x800 xt
1024 corsair geheuge..

ik moet nog een hd en een case máár nu komt de grote vraag, ik wil een super silent pc.. (liefst wel pc met window) ik heb 400 euro beschikbaar..

wat raden jullie me aan?

alvast bedankt mvg Sp0en?! :)

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
waterkoeling!!!
maarre daar had je ook zef achter kunnen komen vriend! :Y)

Zalman Reserator

kijk zo iets moet je hebben!

en de prijs bij mycom ....... de rest mag je zelf bedenken en onderzoeken.... :Y)

[ Voor 80% gewijzigd door DaannO op 18-11-2004 17:10 ]

Verwijderd

Waterkoeling en passieve radiator.. maar dan ga je met koelblokken pompen en dergelijke al snel met je budget. Black ice extreme III als radi lijkt me ook een optie. Maar als je nu geen bezwaar hebt tegen extern en uber stil wilt, dan lijkt mij ook de Zalman Reserator de beste optie.

Hij koelt het water passief, zit pomp ingebouwd, en krijg er een cpu-blok bij.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Alstu hier staan vast ideeen in ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Resistor op 18-11-2004 17:17 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Welkom op Gathering of Tweakers :)

Hier op GoT waarderen we het enorm als je eerst zelf wat voorwerk verricht. Zo is het onderwerp 'pc stiller maken' best wel vaak behandeld: [search=stiller maken] en staan ook in de naslagwerken/Faq's genoeg tips en tweaks om mee te beginnen: Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03) en Frequently Asked Questions CME

Mocht je vraag bedoeld zijn als 'welke kast raden jullie aan' dan ben je in het verkeerde subforum, premod kasten horen namelijk in Overige Hardware echter geldt ook daar dat je dan eerst wat dingen uitsluit aangezien smaken nu eenmaal verschillen en het anders alleen een opsomtopic wordt van alle kasten uit de Pricewatch ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 17:20 ]

Dit topic is gesloten.