Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Virusscanner] mcafee kan zijn services niet opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Ik heb mcafee enterprise edition v8 geinstalleerd maar nu ik live update wil doen werkt het niet, in de foutmelding staat dat de Framework service niet opgestart is.
Nu ik ga kijken bij services zie ik die service idd niet opgestart, wanneer ik die handmatig wil opstarten geeft hij weer een foutmelding aan.

Hij wil niet opstarten en kan dus mijn virusdefenities niet updaten, nu heb ik ook gehoord van iemand dat je een "superdat file" kan downloaden en dat je daarmee ook mcafee kan updaten.

weet iemand de oplossing of heeft iemand iets gehoord over dat Superdat file gedoe.

thxx

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Wat meld de event viewer? Geeft hij nog aan waarom de Framework Service niet wil starten?

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
dit geeft het aan

had er nog niet gekeken wist niet dat het bestond

De McAfee Framework Service-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart:
McAfee Framework Service is geen geldige Win32-toepassing.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

McAfee Framework Service is geen geldige Win32-toepassing.
Hmm, klinkt alsof (een van) de file(s) van de Framework Service is corrupted... heb je McAfee al eens gede-installeerd en opnieuw geinstalleerd?

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
al een paar keer maar wil niet werken

ik ben het spoor bijster

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 21:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de superdat file gedownload en gedraait, zo te zien is alles gedownload en gebruikt dat live update helemaal niet

• vliegjong
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-08-2017

vliegjong

Bump!

Als je de superdat met de schakeloptie /f gebruikt dan moet het werken. Maar wat anders, hoe beheers je de VSe?
Je kan natuurlijk ook.... aangeven welke patch je gebruikt.

[ Voor 22% gewijzigd door vliegjong op 19-11-2004 12:09 ]

Ik ben een Nerd, jij ook? Dan zijn er namelijk 10 toffe mensen :)

Verwijderd

Topicstarter
wat is Vse?

Verwijderd

Toon een beetje eigen inzet, binnen 1-2 minuten heb je het gevonden met google. :)

Verwijderd

Topicstarter
srry hoor sjaggo maar kan het nog niet vinden :(

• vliegjong

vliegjong

Bump!

Heeft niks met sjaggo te maken maar dat terzijde.

Welke patches van VSE 8 gebruik je? er zijn er ondertussen al 9 uit. By the way: Hoe beheers je VSE8?
Kan ook zijn dat je EPO agent niet goed werkt.. ik zeg dan frminst.exe /forceuninstall
Ook nog wat anders, die patches kan je bij NAI downloaden mits je een geldig grantnumber hebt. Die heb jij denk ik niet ......

By the way, ik ben geen mod.. maar je heb 27 berichten gepost, alleen in topics die jij ben begonnen daarbij is het niet verstandig om gesettelde mensen als sjaggo uit te maken.

[ Voor 20% gewijzigd door vliegjong op 23-11-2004 19:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
srry

maar ik snap er niks van wat je net allemaal verteld, ik ben maar een gewone standaard gebruiker die dit op men eigen pc heb geinstalleerd, zonder server of wat dan ook, het is gewoon een stand-alone PC.

en ik heb niet zoveel verstand van computers dus ik kan ook bijna niemand helpen op het forum, dus vandaar dat ik niet bij iemand anders ga posten. Sommige posten dan onzinnigheid.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 13:21 ]

• vliegjong

vliegjong

Bump!

Silver,

Ik mag hieruit conculderen dat jouw virusscan enterprise dus niet echt legaal is. Thuisgebruikers met enterprise kunnen naar hun systeembeheerder want losse licenties kunnen van dit product niet worden verschaft.
Wat je ook kan doen is een thuis product aanschaffen.

Deel 2.. Wat heb je zelf tot nu toe geprobeerd. Wat heb je op google gevonden?

Verwijderd

Topicstarter
vliegjong schreef op donderdag 25 november 2004 @ 19:51:
Silver,

Ik mag hieruit conculderen dat jouw virusscan enterprise dus niet echt legaal is. Thuisgebruikers met enterprise kunnen naar hun systeembeheerder want losse licenties kunnen van dit product niet worden verschaft.
Wat je ook kan doen is een thuis product aanschaffen.

Deel 2.. Wat heb je zelf tot nu toe geprobeerd. Wat heb je op google gevonden?
hij is wel legaal heb hemm dus via het bedrijf gehad en ik ben een thuiswerker maar de systeembeheerder is langdurig ziek dus daar kon ik geen contact mee krijgen en we zijn al niet zon groot bedrijf dus moest ik maar wachten volgens de baas daarom dat ik dit melde

ik ben trouwens december op vakantie geweest dus srry dat ik dit zo laat meld

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 13:42 ]

Pagina: 1