spoilers in hl2 topic

Pagina: 1
Acties:

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-09 16:12
Zou er niet misschien een apart spoiler topic gemaakt moeten worden voor hl2. Het is nu vooral spoiler namelijk, en ik kan niet zeggen dat dat het topic ten goede komt. Vaak hele pagina's zwart....

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Niet echt een oplossing, maar je kunt natuurlijk CTRL+A doen

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wellicht dat een (echte :P) mod een JS toggle-button kan toevoegen die de achtergrondkleur van de spoiler (of de tekstkleur) wijzigt in een leesbare kleur :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• bonzz.netninja
het is niet dat ik het niet kan lezen, maar ik wil het niet lezen. En ook al is het zwart...het gaat lijkt het wel alleen nog maar om spoilers in het topic, en dat komt de rest van de reacties niet echt ten goede

[ Voor 17% gewijzigd door bonzz.netninja op 18-11-2004 16:46 ]

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

bonzz.netninja schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:45:
het is niet dat ik het niet kan lezen, maar ik wil het niet lezen. En ook al is het zwart...het gaat lijkt het wel alleen nog maar om spoilers in het topic, en dat komt de rest van de reacties niet echt ten goede
Ach so, maar dat is toch eigenlijk logisch... Sinds het spel uit is zijn een hoop mensen dag en nacht aan 't spelen. Dus die zijn wellicht veel verder dan jij. Ik zou het niet leuk vinden als er dan bepaalde story-line dingen plain text worden weergegeven :)

Vroeger, werd minimaal een tabel misbruikt, maar nu de [spoiler]-tag er is, wordt hij nou eenmaal vaker gebruikt. Lijkt me een beetje zonde om een spoiler-topic daarvoor aan te maken ;)

[ Voor 15% gewijzigd door BtM909 op 18-11-2004 16:54 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• bonzz.netninja
mij lijkt het juist een stuk overzichtelijker, ook voor de "spoilers"

• Crash
  • Laatst online: 27-09 22:25
De spoilers zijn niet altijd bedoelt als spoiler, maar meestal om iemand op weg te helpen als deze vast zit ergens, of om te vragen hoe men verder moet als men vast zit. Ik zie het nut er niet van in om hiervoor een apart topic te openen. De spoilertag wordt regelmatig gebruikt, en een enkele keer glipt er een tussendoor, kan gebeuren. Maar als je de 'spoilers' niet wilt lezen wordt je hier ook niet toe verplicht. Je moet immers de tekst niet selecteren ;)
Ik denk dat het topic al snel zijn waarde verliest als bovenstaande naar een apart topic moet. Want hetgeen wat dan overblijft in het topic zijn techvraagjes die er sowieso al niet thuishoren, evenals enkele rants op Steam. Echte discussie over HL2 loopt er momenteel niet, hoewel ik dat liever anders had gezien :)
Pagina: 1