Ik heb de contact gevens van een Ericsson T29 naar de computer gedownload en opgeslagen als CVS file en die weer geimporteerd in het standard adresboek van windows.
Dus ik heb nu een mooi wab bestand met 300 nr op een flaptop.
Nu wil ik die adressen uploaden naar mijn nieuwe nokia 6230.
Ik heb nokia suite geinstalleerd. Windows en Suite herkenen de mobile.
Daarna geprobeerd te Synchroniseren met de laptop via infrarood en dan zie ik wel wat contacten voorbij fietsen. Dan zegt tie klaar en op mijn mobile staat contacten OK. Alleen geen van de telefoon nr's van de laptop zijn in de telefoon gekomen.
Ik heb ook al met Oxygen software geprobeerd, daar heb ik alle contacten ingeladen en proberen te uploaden maar dat lukt ook niet
.
Iemand een idee om dus makkelijk dat wab bestand naar je telefoonboek van je nokia kan uploaden ??
Dus ik heb nu een mooi wab bestand met 300 nr op een flaptop.
Nu wil ik die adressen uploaden naar mijn nieuwe nokia 6230.
Ik heb nokia suite geinstalleerd. Windows en Suite herkenen de mobile.
Daarna geprobeerd te Synchroniseren met de laptop via infrarood en dan zie ik wel wat contacten voorbij fietsen. Dan zegt tie klaar en op mijn mobile staat contacten OK. Alleen geen van de telefoon nr's van de laptop zijn in de telefoon gekomen.
Ik heb ook al met Oxygen software geprobeerd, daar heb ik alle contacten ingeladen en proberen te uploaden maar dat lukt ook niet
Iemand een idee om dus makkelijk dat wab bestand naar je telefoonboek van je nokia kan uploaden ??