GoT checked nu de images in de post met de onload en onreadystate op hun formaat. Kun je dit ook doen voor de icons: dat je met onerror het icon op visibility:hidden zet zodat je niet van die 'broken image' plaatjes krijgt? Lijkt wel zo netjes en is heel simpel in te bouwen.
een display hidden lijkt me in ieder geval niet verstandig; ik zie de tientallen topics over mensen die hun plaatjes kwijtzijn alweer binnenstromen
Waarom zou je dode images zo graag willen hiden?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Voor de netheid, en omdat het gewoon simpel in te bouwen is. Eventueel vervang je het plaatje met een bestaand error plaatje.
Ik denk dat het juist logischer is dat je een broken-image plaatje krijgt te zien, vaak verwijst de poster, als 'ie zijn plaatje in een verhaal post, terug naar het plaatje.
Als je dan een broken-image plaatje krijgt weet je tenminste naar welk plaatje, en dat dat plaatje is verdwenen.
Als we jouw suggestie uit gaan voeren zoek je je het apelazerus.
Als je dan een broken-image plaatje krijgt weet je tenminste naar welk plaatje, en dat dat plaatje is verdwenen.
Als we jouw suggestie uit gaan voeren zoek je je het apelazerus.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Ik denk niet dat veel mensen in hun posts verwijzen naar hun usericon.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
ow crap, dat krijg je als je half met andere zooi bezig bent 
In dat geval ben ik wel voor
In dat geval ben ik wel voor
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
* Spider.007 met moto-moi; ik dacht ook dat het ging over plaatjes 
offtopic:
maar ik heb wel een remote X sessie van mijn laptop naar mijn desktop voor elkaar onderhand
maar ik heb wel een remote X sessie van mijn laptop naar mijn desktop voor elkaar onderhand
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Je hebt het nu dus over de icoontjes boven elke post neem ik aan
Waarom zouden die niet werken
Als je ze ook nog eens gaat hiden, zie je de ALT ook niet meer.
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
User-icon....Prammenhanger schreef op zondag 21 november 2004 @ 20:19:
Je hebt het nu dus over de icoontjes boven elke post neem ik aanWaarom zouden die niet werken
Omdat het externe plaatjes zijn van een oude gebruiker die inmiddels niet meer zijn server heeft bijvoorbeeldPrammenhanger schreef op zondag 21 november 2004 @ 20:19:
Je hebt het nu dus over de icoontjes boven elke post neem ik aanWaarom zouden die niet werken
edit:
Oh, en ik nam aan dat je het had over de plaatjes náást de posts
[ Voor 9% gewijzigd door JHS op 21-11-2004 20:24 ]
Het gaat dus over die 60x60 dingen onder je nick als ik het goed begrepen heb, en die staan idd naast je posts
Usericons hebben geen alt-attribuut (of eigenlijk wel, maar dan zonder tekst
) - het zijn immers geen images die daadwerkelijk een functie hebben behalve herkenbaarheid in visuele browsers.
In Mozilla/Firefox kan je er trouwens zelf voor kiezen om 'broken images' al dan niet zichbaar te maken middels een placeholder: about:config -> browser.display.show_image_placeholders (true/false)
Ik vind ook dat de keuze wat dat betreft bij de gebruiker moet liggen, en dat het dus een browser-issue is en niet iets wat wij voor onze bezoekers moeten gaan bepalen.
In Mozilla/Firefox kan je er trouwens zelf voor kiezen om 'broken images' al dan niet zichbaar te maken middels een placeholder: about:config -> browser.display.show_image_placeholders (true/false)
Ik vind ook dat de keuze wat dat betreft bij de gebruiker moet liggen, en dat het dus een browser-issue is en niet iets wat wij voor onze bezoekers moeten gaan bepalen.
Intentionally left blank
Oh, dié icons
Mja, lijkt me dan wel nuttig
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Maar voor plaatjes in posts maak je wel de keuze voor de gebruiker?crisp schreef op zondag 21 november 2004 @ 20:43:
Usericons hebben geen alt-attribuut (of eigenlijk wel, maar dan zonder tekst) - het zijn immers geen images die daadwerkelijk een functie hebben behalve herkenbaarheid in visuele browsers.
PSN: DutchTrickle PVoutput
In IE zie je bij een gebroken plaatje toch net zo goed een kruisjeMaverick schreef op zondag 21 november 2004 @ 20:54:
[...]
Maar voor plaatjes in posts maak je wel de keuze voor de gebruiker?
oh sorry, dan ligt dat aan de laatste firefox versie, die laat de url gewoon in text zien. dacht dat het GoT related wasJHS schreef op zondag 21 november 2004 @ 21:03:
[...]
In IE zie je bij een gebroken plaatje toch net zo goed een kruisje
PSN: DutchTrickle PVoutput
Oh, dan zou het eigenlijk best kunnenMaverick schreef op zondag 21 november 2004 @ 21:10:
[...]
oh sorry, dan ligt dat aan de laatste firefox versie, die laat de url gewoon in text zien. dacht dat het GoT related was
Waarom resized de nieuwe tpl dan wel de plaatjes? Dat is in essentie hetzelfde in mijn ogenIk vind ook dat de keuze wat dat betreft bij de gebruiker moet liggen, en dat het dus een browser-issue is en niet iets wat wij voor onze bezoekers moeten gaan bepalen.
Omdat de layout anders wordt vernaggeld. Maar ik ziet persoonlijk het probleem niet zo van het verbergen van niet werkende plaatjesG33rt schreef op maandag 22 november 2004 @ 19:53:
[...]
Waarom resized de nieuwe tpl dan wel de plaatjes? Dat is in essentie hetzelfde in mijn ogen
En er is een verschil tussen het veranderen van de grootte van een afbeelding, waarmee de werking van een pagina blijft behouden, en het kiezen of een niet werkend plaatje een kruisje of niks moet zijn, waarbij de werking van een pagina niet verandert
Het niet verbergen heeft als groot voordeel dat er ook zichtbaar iets 'stuk' is zodat daar eventueel actie op ondernomen kan worden of een gebruiker daarop geattendeert kan worden.
In lopende topics op dit forum is het imo ook nagenoeg geen issue, dus wontfix wmb.
In lopende topics op dit forum is het imo ook nagenoeg geen issue, dus wontfix wmb.
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()