Toon posts:

Beveiliging Laptop -- Tips

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik ben met een project bezig en het project gaat over wat voor beveiliging er is voor als je vanuit thuis met je laptop wilt inloggen op het Citrix Server van het bedrijf waar ik werk.
We willen inloggen op een Citrix server.

Weet er iemand wat voor beveiliging er het beste is voor de Laptop en de thuis pc zelf en voor de beveiliging voor het netwerk en nog daarom heen iets.

Ik heb google geprobeerd en eerdere zoekacties maar dat leverde niks op.

Dus ik hoop dat iemand mij meer informatie kan leveren ik hoop dat iemand ook wat suggesties daarvoor heeft.

Groetjes influx82

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Ik zou zeggen, zoek eens op: laptop beveiling

[ Voor 22% gewijzigd door Motrax op 18-11-2004 15:15 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij heb je mijn post niet zo goed doorgekeken.

Ik heb google geprobeerd en eerdere zoekacties maar dat leverde niks op.........

Niet wat ik eigenlijk moest hebben.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Niets opleveren: geloof ik simpelweg niet gezien de hoeveelheid info op het net :o <-- uit nieuwsgierigheid: welke zoektermen precies? Hoogstwaarschijnlijk kunnen we je helpen door dan andere termen voor te stellen. Er is natuurlijk al heel erg veel over geschreven, maar dan wel zonder in drie zinnen antwoord op precies jouw vraag in jouw situatie :)

Ongetwijfeld is er dan al veel te lezen. Ook hier in B&V hebben we trouwens een paar discussies gehad over beveiligen van o.a. desktop PC's.

Dus: doe een voorzetje (op wat verschillende lagen zoals netwerk, (server)rechten, PC's (virussen, rechten, PF's, etc) en we denken graag mee :)
Maar met de manier waarop je de vraag stelt kunnen we eigenlijk niets anders dan zeggen dat er toch echt al veel over is gezegd: alles herhalen lijkt me niet handig, handje vasthouden doe ik graag bij klanten voor 100 Tweakers vriendenprijsje: 50 euro per uur maar dit lijkt me niet handig :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)