Squirel mail gooit accounts door elkaar

Pagina: 1
Acties:

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:30

Sjod

Ik ben goed luisterend

Topicstarter
Ik heb hier een hele rara situatie met squarel mail.

Als gebruiker A gemaild heeft met squarrel mail, en hierna logt gebruiker B in dan kan deze soms de mail zien van gebruiker A.
Ook komt het voor dat de verkeerde afzender wordt weergegeven, dit is zeer vervelend want bij een reply krijgt iemand dan gegevens te zien die misschien helemaal niet voor zijn ogen bedoeld zijn.

Ik heb al geprobeerd om de gebruikers te verwijderen en opnieuw aan te maken maar dit heeft niet geholpen.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je client-side cache uitgesloten? Bevindt zich een proxy tussen clients en server? Wat zeggen je logfiles?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Sjod

Sjod

Ik ben goed luisterend

Topicstarter
Er bevind zich een proxy tussen de server en de clients. Misschien een stomme vraag maar waar kan ik de log files van squirrel vinden. (niet zelf geinstalleerd)

• JozyDaPozy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-07 15:18
Is de eerste user wel uitgelogd?

Is een bekend probleem van squirrelmail dat je maar als 1 user tegelijk ingelogd kan zijn, anders gaan dingen idd door elkaar lopen..

• Sjod

Sjod

Ik ben goed luisterend

Topicstarter
users loggen netjes uit, soms zien ze ook de mail van iemand die die dag niet gemaild heeft

• Sjod

Sjod

Ik ben goed luisterend

Topicstarter
squirrel draait onder Ensim, kan ik onder ensim ergens de logfiles bekijken
Pagina: 1