Ik werk in een witgoedzaak met een groot magazijn, waar we voorheen camerabewaking hadden via een philips camerasysteem. 4 camera's, aangesloten op een tvtje, je kent dat wel. Het probleem was alleen dat de video's nooit verwisseld werden, en toen er werkelijk iets mis was, bleek ook niemand te weten hoe dit apparaat eigenlijk werkte. Toen er aan mij gevraagt werd of ik niet even kon komen kijken was het kwaad al geschied, iemand het t oude beestje kapot gekregen.
Nu willen we dus een paar nieuwe camera's en een centrale opslag. Is dit te doen met IP Camera's? Ik vind het op afstand bekijken minder belangrijk dan dat het beeldmatereaal netjes voor een aantal weken wordt opgeslagen. Nu heb ik al wat mooie (wireless) camera's gezien op internet (van linksys en sitecom), ik weet alleen niet of deze kunnen wat ik van ze verlang. Wie weet dat wel?
Nu willen we dus een paar nieuwe camera's en een centrale opslag. Is dit te doen met IP Camera's? Ik vind het op afstand bekijken minder belangrijk dan dat het beeldmatereaal netjes voor een aantal weken wordt opgeslagen. Nu heb ik al wat mooie (wireless) camera's gezien op internet (van linksys en sitecom), ik weet alleen niet of deze kunnen wat ik van ze verlang. Wie weet dat wel?
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic