Toon posts:

Nieuwe Killer Rig game pc; nu kopen of nog ff wachten????

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik koop al jaren een nieuwe pc om de anderhalf a twee jaar. Ik upgrade eigelijk nooit. Zo is mijn laatste nieuwe PC aankoop van nov 2002. In die tijd kocht ik een respectabele machine; Asus P4B met P4 2.5 Ghz met 512 intern en Nvidia 4600 128mb. Toen niet verkeerd.
Echter; De wet van Moore schijnt nu toch echt op de helling te gaan want een verdubbeling qua processor snelheid zit er na die twee jaar niet in. Maar voor mij is dat niet een overweging om wel of niet een nieuwe pc te kopen.
Aangezien ik een gamer ben, zakt mijn pc nu naar de lagere regionen als ik naar de prestaties kijk.
Maar toch zit ik te dubben over een nieuwe aanschaf op dit moment. Gelukkig niet vanwege financiele plaatje maar meer om de verandering van hardware (o.a. PCI express & 64Bits infrastructuur) & software (o.a. longhorn)
Dus mijn vraag is eigelijk heel simpel;
Wat voor kundig advies zouden jullie mij kunnen geven???

Wachten of nu kopen? En zoja waarom?

• Lady_Morgana
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-01-2022

Lady_Morgana

The only true Lady here :o))

Gewoon nu kopen als je het geld ervoor hebt.
Ik zou geloof ik niet eens nadenken :*)
Longhorn word pas 2006

No i have NOT lost my mind, I have it backed up on tape somewhere :P

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

sja, ligt een beetje aan je budget. Je zou nu een 64bits 3500+ kunnen kopen als je budget dat toelaat. Prik er een X800XT of een 6800GT/Ultra bij en je hebt een mooi systeem.

Heb je echt niet veel geld om te spenderen, dan zou ik ff wachten. Je cpu kan zeker nog wel ffies mee en je ram is ook niet outdated. Misschien een andere videokaartje en misschien wat RAM er bij en je PC kan wel weer even mee.

Verwijderd

Nu kopen, als je wacht kan je blijven wachten. Als je nu zegt dat je dat je 6 maanden wacht kan je over 6 maanden nog eens wachten, want dat is er ook weer wat vernieuwend als je begrijpt wat ik bedoel.

Computer moet je kopen als je hem nodig hebt...

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

Wachten of nu kopen? En zoja waarom?
Computer moet je kopen als je hem nodig hebt...
^^ Het enige juiste antwoord. Heb je hem nu nodig, of wil je hem nu: dan nu kopen. Wachten kan je tot in de eeuwigheid doen: er zal altijd wat snellers uitkomen ;)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.