Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tweakers] float van div.content

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Als een stukje content te breed wordt, dan schiet div.content onder de div.userdetails.. niet zo gek ook als het een floatend element is :P
Is het een idee om die div.content gewoon een margin-left te geven en de div.userdetails er overheen te laten vallen? Ik vind het nogal lelijk namelijk, dat wanneer content te groot is, deze opeens onder de userinfo terecht komt :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:27

crisp

Devver

Pixelated

dat is alleen in IE een probleem. Het alternatief met margin's geeft nog meer problemen in IE (o.a. de befaamde 3-pixel bug); dit was gewoon het beste alternatief (voor IE dan).

Intentionally left blank

• Pelle
  • Nu online

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Brrrr teh sux0r :/

• Pelle
  • Nu online

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Hmm, ik kom nu toch regelmatig stukken tekst tegen die te breed zijn.. ik denk toch echt dat ik dan liever de 3-pixel bug voor m'n neus krijg dan dit :)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Pelle schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:53:
Hmm, ik kom nu toch regelmatig stukken tekst tegen die te breed zijn.. ik denk toch echt dat ik dan liever de 3-pixel bug voor m'n neus krijg dan dit :)
Volgens mij is het nu gefixed :?

Dit topic had er last van: [rml][ US-PD] dát is politie![/rml]/

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

BtM909 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 09:10:
[...]

Volgens mij is het nu gefixed :?

Dit topic had er last van: [rml][ US-PD] dát is politie![/rml]/
Nee, dat plaatje wordt gewoon automagisch geresized naar 575px breedte, maar omdat er al een link omheen staat doet de code er verder niets mee.

Intentionally left blank

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

crisp schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 10:15:
[...]

Nee, dat plaatje wordt gewoon automagisch geresized naar 575px breedte, maar omdat er al een link omheen staat doet de code er verder niets mee.
Ah, je hebt gelijk... Zie het nu pas met een harde refresh. Dacht dat je stiekem aan 't werk was ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Pelle
  • Nu online

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Overigens is er nog iets wat misschien wel handig is om in het achterhoofd te houden: als een image niet meer bestaat dan zal er nooit een onload event gefired worden. Dit betekent dan weer dat als betreffende image in RML toch een width mee heeft gekregen, deze toch de layout kan verneuken zonder resize tot gevolg te hebben.

Zie bijv. Remy in "Fuji's nieuwe DSLR: De S3 Pro" :)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Pelle schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 10:24:
Overigens is er nog iets wat misschien wel handig is om in het achterhoofd te houden: als een image niet meer bestaat dan zal er nooit een onload event gefired worden. Dit betekent dan weer dat als betreffende image in RML toch een width mee heeft gekregen, deze toch de layout kan verneuken zonder resize tot gevolg te hebben.

Zie bijv. Remy in "Fuji's nieuwe DSLR: De S3 Pro" :)
Die wordt in IE gewoon geresized (onreadystatechange wordt wel gefired), en levert in andere browsers ook geen probleem op door de max-width.
Desalniettemin weet ik daar nog wel een ander truukje voor ;)

Intentionally left blank

• Pelle
  • Nu online

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
crisp schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 10:31:
Die wordt in IE gewoon geresized
Hier niet :?
IE6, XPSP2...

• crisp