DVD scenes kopieren/rippen naar MPEG

Pagina: 1
Acties:

• Dutch
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-05 21:45
Wij zijn op zoek naar software waarmee we scenes uit een DVD kunnen selecteren en die kunnen rippen naar MPEG (of AVI) en dan vervolgens kunnen gebruiken in bijvoorbeeld powerpoint presentaties. Het probleem is dat we al software zijn tegengekomen die dit kan, maar zeer gebruiksonvriendelijk is. Daarmee bedoel ik dat je stukjes kunt rippen, maar dat je dit met tijdsaanduidingen moet doen. Wij zoeken software waarmee je gewoon kunt aangeven als je wilt beginnen met rippen en wilt eindigen, zonder allemaal tijdscodes etc. aan te moeten geven.

Visit my homepage | System Specs | Tweakers.net Profile

Verwijderd

http://www.sectie.be/

meer heb je niet nodig.

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:25
ehm... je wil wel specifieke stukjes rippen, maar wil niet even kijken wanneer het stukje begint of eindigt? Lijkt me dan dat er geen software voor je is. Enige dat je nog kans hebt is dvd2dvdr Daar kun je de ifo van je dvd openen en dan alleen 1 hoofdstuk selecteren. Maar meer kan echt niet hoor...

• Dutch
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-05 21:45
Nee, ik wil eigenlijk direct naar de film kijken en dan aangeven waar het rippen moet beginnen en waar het moet stoppen.....dus niet via het ingeven van tijdstippen.

Visit my homepage | System Specs | Tweakers.net Profile