Toon posts:

Philips DVD 701 Region-free

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had begrepen dat je tegenwoordig voor niet al te veel een nieuwe Philips 701 region-free kan krijgen (direct uit de winkel) bij onder andere modern-electronics e.d.
Helaas kan ik nergens op het web info vinden over de speler (specs, features) en de RCE gegevens (instelbaar, region-free, werkt het ook met de nieuwste disks).
Weet iemand wat over deze speler... de philips site met product info geeft al de hele dag 'server is tijdelijk down'

Verwijderd

alle philips
moet je weten waar
kortbeek4@zonnet.nl
dan mail ik je de pag.

Verwijderd

Topicstarter
Nog even nagevraagd.... het was de expert waar je die spelers kan krijgen....
fl 700 voor de philips 701 (standaard)
fl 750 voor de omgebouwde versie...

NIet slecht denk ik dan... iemand wat specs van de speler/ombouw ??

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Ik heb zelf de Philips 750, en voor die 50,- verschil kun je 'm beter zelf modificeren :)
Heb ik gisteren ook gedaan.
Nogmaals thanx dvd955 voor de hulp :)

Voor wat ik weet zijn de DVD 701 en de 750 redelijk gelijk aan elkaar, is alleen de technische en uiterlijke uitvoering van de 750 stukken beter. Je moet ze maar 's naast elkaar zien, de 701 heeft (mijns inziens) een erg goedkoop plastic uiterlijk.
Ook heb ik mij door RAF laten vertellen dat de 750 (voor het redelijk geringe prijsverschil) een aanzienlijk beter beeld & geluid produceert.

Voor de technische specificaties kun je het best even op de site van Philips kijken.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe complex is het modden van een philipsje dan... ergens een page/info over ??

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Het is écht een makkie om een Philips stand-alone te modden.

Als je een beetje uit je doppen had gekeken in dit topic, zie je dat de enige (buiten mijzelf) die in dit topic gereageerd heeft zegt dat je kan mailen voor een link van de page die je nodig hebt.
Ik heb dat dus direct gedaan, en mijn speler is dus nu regiovrij.

Je hebt ook geen mailadres in je profiel staan, dus ik kan je niet helpen. Mail maar naar 'dvd955', die kan je verder helpen.

En voor de volgende keer, lees wat mensen opschrijven in jouw topics...

Die gast zegt gewoon letterlijk:
Op dinsdag 02 januari 2001 17:43 schreef dvd955 het volgende:alle philips
moet je weten waar
kortbeek4@zonnet.nl
dan mail ik je de pag.
En jij vraagt 3 postings later:
Op donderdag 04 januari 2001 09:24 schreef markjanssen het volgende:Hoe complex is het modden van een philipsje dan... ergens een page/info over ??
Have fun :)
Pagina: 1