Advies gevraagd over All-in-one printers

Pagina: 1
Acties:

• mvdg27
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-11-2004
Hallo,

ik ben vandaag meerdere computer en electronica zaken afgelopen in mijn zoektocht naar een all-in-one printer die ik wil gaan aanschaffen. Ik heb mijn voorlopige lijstje teruggebracht tot 4 printers die in dezelfde categorie vallen.

Bij deze wil ik jullie om advies vragen. Welke printer raden jullie aan/ af en waarom.

Ik ben op zoek naar een all in one printer voor normaal thuis/ klein zakelijk gebruik. Dit betekent dat ik werkstukken, facturen, enveloppen etc. wil kunnen printen op een normaal kwaliteitsniveau. Ook bij het scannen geldt dat ik normaal een foto wil kunnen inscannen en deze ook weer strak kan printen. Niks bijzonders eigenlijk. Belangrijkste blijft voor mij nog steeds de prijs. En dan bedoel ik de prijs van het apparaat zelf en die van de inktpartonen. Welk van de onderstaande apparaten heeft volgens jullie de beste prijs kwaliteits verhouding?

* HP 1215 (99,99 Euro)
* HP 1315 (119,00 Euro)
* Lexmark X2250 (99,99 Euro)
* Lexmark X1180 (89,99 Euro)

Als er nog andere alternatieven zijn of dingen waar ik bij de koop rekening mee moet houden, hoor ik het graag.

Michiel

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

paQ

ik zie heel toevallig net in het kantje van de Office een aanbieding van een Brother All-in-One waar ik al eens naar gekeken had...
komt er volgens mij best wel goed uit

129 EUR (excl. BTW) maar die kan dan ook direct faxen.
type MFC-4820c

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:16
je noemt 4 inktzuipers.
Pak wat professioneler spul met 4 gescheiden inktpotten.

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-01 11:11
Diverse computerbladen hebben die dingen al getest dit jaar.

Ik zou zelf goed kijken naar of de printer lossen inkttankjes heeft, en de kosten per pagina erg sterk mee laten tellen.

(testje in computer idee onlangs, printer van € 60 aanschaf kost in verbruik, drie jaar niet eens zo gek veel printjes per week, €1800.- terwijl een printer die duurder was voor diezelfde periode slechts €900.- kostte.)

Inkt is waar de printerjongens grof op verdienen.

Canon heeft ook fraaie allinone's, maar de brother is misschien een leuke budget oplossing.

Check ook eens iets als www.kieskeurig.nl

Abort, Retry, Quake ???

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:15
Wij hebben thuis de canon multipass 650. Heerlijk dingetje al zeg ik het zelf:
-flatbed scanner
-doorloop scanner voor een stapel documenten
-kan kopieren zonder pc aan
-fax
-print mooi
-alle kleuren zijn aparte vullingen: 3 kleuren 1 zwart kan je al vanaf 6 euri per stuk krijgen :p
-usb en lpt1 ondersteuning.

http://axrotterdam.blogspot.nl

Verwijderd

Ik werk bij lexmark
Als je dan toch gaat kiezen tussen de twee lexmarks zou ik voor de X2250 gaan

De 1180 heeft namelijk veel meer paperfeed problemen dan de X2250

Verwijderd

Je vergeet de HP 4110. Goedkoopste model in de range en het is een 4-in-1 met eigen modum. Kan kopiëren, faxen zonder de PC en werkt ook met een antwoord apparaat en telefoon ernaast, -voor en -achter.

Nadeel is slechte software (zoals gewoonlijk bij HP), behoorlijk inktverbruik en zeer moeilijk de kleurenprint uit te schakelen. De scanner is geen flatbed trouwens dus daar moet je ook rekening mee houden.
Pagina: 1