[HL2] Rare geheugen foutmelding

Pagina: 1
Acties:

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Topicstarter
Na een tijdje spelen (uurtje of 2) loopt hl2.exe vast. Geldt voor zowel CS als HL2 zelf. Hij knalt terug naar windows met deze foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://live.quizilla.com/user_images/T/test/1100776696_ladhl2fout.gif

Draai XP sp2
P4 2.4ghx
512mb ram
Ati 9600XT 128mb

[ Voor 4% gewijzigd door likkepot op 18-11-2004 13:18 . Reden: videokaart vergeten :/ ]

nikszolekkeralss.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likkepot

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Topicstarter
subtiel schopje na wat overleg met moderator
Heeft iemand misschien een oplossing? Ik heb het virtueel geheugen een stuk vergroot, maar dat mag niet baten.

nikszolekkeralss.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb precies dezelfde foutmelding. Ik heb al geprobeerd om alles op standaard te zetten maar ook dat wil niet helpen.
Alle hulp is welkom.
Ik heb trouwens een legale versie!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hmm, ik heb ook dezelfde foutmelding op m'n laptop. Ik heb het al na 5 minuten spelen, erg irritant.

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

likkepot schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 15:08:
subtiel schopje na wat overleg met moderator
Heeft iemand misschien een oplossing? Ik heb het virtueel geheugen een stuk vergroot, maar dat mag niet baten.
okee ik ben hier nu al enige dagen en snap nog steeds de 'betekenis' van schopje niet. Hoewel dat woord mijn ogen al 100 x gepasseerd is

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 09:24

Just_I

What did you just say?

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 16:07:
[...]

okee ik ben hier nu al enige dagen en snap nog steeds de 'betekenis' van schopje niet. Hoewel dat woord mijn ogen al 100 x gepasseerd is
offtopic:
Dit is welliswaar zwaar offtopic, maar toch maar even antwoorden. Met een topic schoppen (kicken) wordt bedoeld dat er een nieuwe post wordt geplaatst zodat het topic wat meer aandacht krijgt omdat er weer gereageerd is. Heel simpel, het topic gaat omhoog in de lijst van active topics.

Is er niks op internet te vinden over de foutmelding? Is er toevallig een nieuwe patch die zoiets zou moeten verhelpen ?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een vrij bekend probleem, als mensen ccs spelen hebben ze het vaak, 9 van de 10 keer veroorzaakt door mensen met %n in hun naam, hier is al weer een geruime tijd een patch voor uit met steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likkepot

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Topicstarter
ok ik zal zo eens kijken of er een update is. komt toch vanzelf als je steam opstart he.

nikszolekkeralss.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog geen update gezien via steam. Lijkt me ook erg vreemd als dat veelal voorkomt als je een % teken in in naam hebt. 8)7 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likkepot

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Topicstarter
Nou een % teken heeft in sommige programmeertalen een functie. Dat zou wel eens kunnen buggen. Maar zo'n vieze error als deze kan het niet veroorzaken natuurlijk :)
Na patch nog steeds geen succes. (steam wilde de files verifyen, is dat ook patchen :? )

nikszolekkeralss.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAVAROIS
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 23:36
Half Life 2 - Full screen mode werkt niet.

Ik heb hier een mogelijke oplossing gepost.

Een pessimist is een realistische optimist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toppie!!!!!! O+ :*) :o :) _/-\o_ bij mij werkt ie perfect.

is er ook nog zo iets om hem op 100hz te zetten of werkt dat precies hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Ik krijg hier nog altijd dezelfde fout melding maar ik gebruik geen progjes om de refresh rate te veranderen. Nog andere oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrainedFTW
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-09 07:44
Modbreak:Check je mail. Het aanbieden van cracks is hier niet de bedoeling :{

[ Voor 80% gewijzigd door Crash op 21-11-2004 20:21 ]

AMD 9800X3D | Aorus Master X870E | G.Skill Trident Z5 Royal Neo 6000 CL26 2x32GB | Aorus Master RTX5090 | Samsung 9100 PRO 4TB | WD SN850X 8TB | Seasonic Prime TX-1600 Noctua Edition | Noctua NH-D15S | Fractal Design North XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer eens om het virtueel geheugen te vergroten met 1,5 en met 3 keer de grote van je ram geheugen..
Dus als 128 mb ram hebt voer je in het eerste vakje (begingrootte) : 128 x 1,5 en bij maximumgrootte 128 x 3 in...
dit zou moeten helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimane
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-04 00:40
helpt volgens mij ook nix want ik heb het laagste in de 768 staan ofzo en de hoogste in de 1000 en werkt nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je het precies ingevuld?? Anders werkt het echt niet.
Ik ga ervan uit dat je 512 MB hebt, aan je reply te zien.
Voor precieze cijfers moet je ff op deze computer klikken met de rechtermuisknop en vervolgens op eigenschappen dan krijg je het precieze aantal geheugen
Pagina: 1

Let op:
Het betreft hier een legale versie.
Mensen die een illegale versie hebben hoeven hier dus _niet_ op in te haken!