'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Jij bent nu al de tweede binnen een weet of twee met precies dit probleem
Misschien moet je ff dat andere topic zoeken, eventueel staat daar een oplossing...
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Ik had er pas wat over gelezen (en geleerd) op dit forum.
Het is hardwarematig, er zit ergens een pinnetje niet goed, op het moment dat je het plugje erinsteekt wordt er wel of geen contact gemaakt.
Er was ook een mooi plaatje van, maar waar... even zoeken.
Het is hardwarematig, er zit ergens een pinnetje niet goed, op het moment dat je het plugje erinsteekt wordt er wel of geen contact gemaakt.
Er was ook een mooi plaatje van, maar waar... even zoeken.
edit:
Grumble, spuit 11 weer
Ik heb 'm niet via de search kunnen vinden, maar goed, laat ik maar niet ingaan op mijn zoekkwaliteiten
Maar het is wel handig als je een linkje naar dat topic ook hier even zet...
Grumble, spuit 11 weer
Ik heb 'm niet via de search kunnen vinden, maar goed, laat ik maar niet ingaan op mijn zoekkwaliteiten
Maar het is wel handig als je een linkje naar dat topic ook hier even zet...
[ Voor 35% gewijzigd door Motrax op 18-11-2004 12:49 ]
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Idd, via de search vind ik hem nu ook.
Sluit dan maar zal in vervolg beter opletten
Sluit dan maar zal in vervolg beter opletten
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'