Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.
Frontpage Algemeen >> Tweakers.net Moddereter Forum
Verder kan je eens zoeken binnen TMF, soortgelijke voorstellen zijn al erg vaak langsgekomen
.
Verder kan je eens zoeken binnen TMF, soortgelijke voorstellen zijn al erg vaak langsgekomen
Hier bijvoorbeeld. Als mensen echt de FP vervuilen met onmogelijk leesbare posts zal een admin wel optreden.
Vandaar dat ik niets vond: ik zocht binnen FASteve schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:31:
Frontpage Algemeen >> Tweakers.net Moddereter Forum
Verder kan je eens zoeken binnen TMF, soortgelijke voorstellen zijn al erg vaak langsgekomen.
Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.
en -1 overbodig zou dan prima moeten voldoen, als het heel erg zou zijn kun je zelfs denken aan een Troll (immers zo'n onleesbare post kan volgens mij best opgevat worden als een post die vervolgens bijna bewust negatieve vervolgreacties uitlokt)
een werkelijke '-1 onleesbaar'-tags zou mij een beetje angst maken omdat het snel misbruikt kan worden om mensen al voor een klein spelfoutje af te straffen en het is juist de bedoeling dat de moderatie zich gewoon concentreert op de inhoudelijke waarde (en daarom zitten er ook geen zaken als '-1 oneens' en '+1 goed gezegt' in)
een werkelijke '-1 onleesbaar'-tags zou mij een beetje angst maken omdat het snel misbruikt kan worden om mensen al voor een klein spelfoutje af te straffen en het is juist de bedoeling dat de moderatie zich gewoon concentreert op de inhoudelijke waarde (en daarom zitten er ook geen zaken als '-1 oneens' en '+1 goed gezegt' in)
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Dat lijkt mij eigenlijk behoorlijk onverstandig. Ik weet ook wel dat men te pas en vooral te onpas typo's loopt te vergoelijken met "je snapt toch wat er bedoeld wordt" en "ik heb dyslexie", maar dat laatste kan nooit uitgesloten worden en het eerste is juist makkelijk: als een post zo slecht gesteld is dat er een troll gelezen kan worden, mag je 'm ook zo modereren.RM-rf schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:15:
als het heel erg zou zijn kun je zelfs denken aan een Troll (immers zo'n onleesbare post kan volgens mij best opgevat worden als een post die vervolgens bijna bewust negatieve vervolgreacties uitlokt)
Maar een trollmod vereist imo een post die bewust provoceert, en op grond van taalgebruik alléén kan je daar nooit vanuit gaan. Zelfs niet als mensen de "pubertijd" nog niet ontgroeid zijn
[ Voor 6% gewijzigd door Rataplan op 18-11-2004 15:31 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Pagina: 1