[w2k] installer bij starten, niet te verwijderen (euro conv)

Pagina: 1
Acties:

• B-Man
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Bij het starten van een pc verschijnt iedere keer windows installer die het .msi bestand van het "Conversieprogramma voor de euro" niet kan vinden (hij meldt dat het op install.msi gaat).

Op de pc zelf staat dat helemaal niet (install.msi van dit tooltje). Ik vond op het web een tweetal tools met die naam
- Office tooltje, bevat geen install.msi maar euro.msi, en de windows installer accepteert deze msi niet als geldige installatie bron
- MS project addin, wordt ook niet als geldige bron geaccepteerd.

Ik kan het programma niet verwijderen via 'add/remove' programs aangezien hij dan de msi file probeert te laden, en die is er dus niet :X

Hoe kom ik hier vanaf? Programs\startup (start menu) bevat geen verwijzingen hiernaar, en ook de Run en Runonce mappen in het register bevatten geen verwijzingen naar deze tool.

Verwijderd

misschien is het die euro.msi wel als je die nou een keer een andere naam geef en je boot een keer... wat het is onderdeel van Office die install.msi (converter).. boot een keer als die een fout geeft danis het dat prog niet en geef je het weer de oude goede naam terug.. zo niet dan is het probleem opgelost

Verwijderd

en anders moet je het kleine free trial ware Reg Cleaner gebruiken.. die houd echt alles bij in het register.. en in opstarten snelkoppelingen alles...

succes