Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Dit kun je veranderen door; Eigenschappen taksbar en dan vinkje uitzetten. Preciese naam weet ik ff niet, maar iets als, zelfde programma's schikken.
Je bedoelt "gelijksoortige knoppen gegroepeerd weergeven"Defire schreef op donderdag 18 november 2004 @ 11:35:
je bedoelt het ordenen van de programma's?
Dit kun je veranderen door; Eigenschappen taksbar en dan vinkje uitzetten. Preciese naam weet ik ff niet, maar iets als, zelfde programma's schikken.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Verwijderd
EDIT: Damn te laat
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 11:38 ]

Die komen er onder Windows XP veel sneller als onder Windows 2000
Die dingen heb ik nog nooit gezienWallie schreef op donderdag 18 november 2004 @ 11:46:
Nee, dat bedoel ik niet, ik bedoel deze scroll-pijltjes:
[afbeelding]
Die komen er onder Windows XP veel sneller als onder Windows 2000
Waarom maak je je taakbalk niet twee rijen hoog?
Open maar tig windows op een lage resolutie, dan komt dat wel...AzzKickah schreef op donderdag 18 november 2004 @ 11:48:
[...]
Die dingen heb ik nog nooit gezien
Waarom maak je je taakbalk niet twee rijen hoog?
En ja, dat is idd een workaround, maar onder 2000 kon het ook, waarom XP dan niet?
edit: in vergelijking met XP Luna dan.
[ Voor 14% gewijzigd door roelio op 18-11-2004 12:36 ]
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Niet dat ik zoveel schermpjes open (ondanks dat ik ook twee monitors heb op m'n werk).
Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat WinXP per se minimaal het icoontje en de eerste letter van de applicatie wil weergeven.
Met Luna heb je meer breedte nodig voor de fancy randen, dus ik denk dat als je een skin kan vinden met weinig rand dat het dan minder snel voorkomt.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Tussen de geminimaliseerde windows icons en de icons rechts van de Startknop zit een streep. Die streep verplaatsen naar rechts.
[ Voor 4% gewijzigd door PcDealer op 18-11-2004 12:52 ]