Oi, wat hiepocriet, een asp-file met de history van C++

.
Ik zie hier een discussie ontstaan over Java.. zal ik wasigh eens aan zijn oren trekken dat hij effe langs het topic loopt

?
Ontopic:
Op dit moment ben ik trainee van een Javahova. Dat is een jongen die zweert bij Java, hij wil hooguit met C# werken. Laat nooit het woord Visual Basic vallen, laat staan Visual Basic.Net want je kunt hem óf wegdragen, óf hij regelt dta je verbannen wordt.
Deze jongen, beter bekent als wasigh, stuurt er op aan dat ik het HBO-traject doe qua programmeren. Een stuk UML, een stuk Java, een stukje Design patterns, vele wijze lessen, historie van Java, programmeertaalkunde, en daranaast mijn 'gewone' deeltijd HBO. Daarmee probeer ik een eind te komen...
Wat de TS gaat doen is volgens mij niet echt slim. Hij weet totaal niet wat hij kan verwachten, en vooral, wat hij moet leren. Waar hij zich in de cursussen zelf op moet focussen.
Daarbij vind ik uitspraken als "Een cursus programmeren is mooi om te wennen aan hun lesmethode" een beetje erg kort doro de bocht. Ik kan van mijzelf vertellen dat ik op dit moment een verdienstelijk coder ben. Ik pik zaken snel op, bouw simpele oplossingen en ben niet taalafhankelijk. Maar of ik een goede programmeur ben? Ja misschien kan ik goed 'programmeren' in PHP en VBScript. Misschien beheers ik C# ook wel al zover dat ik me programmeur aarin mag noemen. Maar als ik vervolgens tussen die-hard Java mensen ga zitten of mensen die niets anders doen als C++, dan ben ik toch een rookie? Dan programmeren hun toch heel anders? Ik denk eigenlijk dat de TS het erg onderschat en wil hem waarschuwen om dat nou net niet te doen
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart