[W2K] Compatibiliteits modus aanzetten?

Pagina: 1
Acties:

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:12
ik heb in W2K de compatibiliteits modus aangezet (door dit commando te geven
"regsvr32 c:\winnt\system32\apppatch\slayerui.dll"), dit betekent dus dat je bij een snelkoppeling bijv. W95 emulatie aan kan zetten. en dat is mooi ;)

nu wil ik een bepaalde snelkoppeling distribueren onder meerdere gebruikers, kan ik deze snelkoppeling dan de bepaalde waarde meegeven zodat hij dan meteen in compatibiliteits modus zit en dan ook nog meteen W95 ondersteuning aanzet.
gaat dit uberhaupt? en hoe moet ik dit doen?

bvd

This is the Way.

Verwijderd

Volgens mij kan je dat gewoon doen door naar "eigenschappen" te gaan van die snelkoppeling. Daar ga je naar het tabblad compatibiliteit en vink je aan dat ie windows 95 compatibel moet zijn.
Volgens mij is het zo simpel, maar misschien zie ik iets over het hoofd?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 17:16 ]

• NoTimeRemains
neej dat is ook heel simpel en heel makkelijk alleen ik moet dit voor een +/- 50 man doen ... beetje veel werk niet?

This is the Way.

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:01

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik denk dat je het echt eerst aan moet zetten.maar waarom probeer je het niet eerst op 1 andere pc ;) , dan weet je het gelijk

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• NoTimeRemains
wat moet ik aanzetten dan? die modus? die staat geinstalleerd en dus kan ik deze wel handmatig aanzetten maar voor 50 man is dat erg veel of niet?
mijn vraag is dus kan ik dit proces ook automatiseren?

This is the Way.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kan je de .lnk file niet gewoon copieeren naar een andere PC om te zien ofdat het dan werkt? Zo nee - zal je op die andere PC's ook in (bv. een loginscript) regsvr32 moeten draaien :)
Pagina: 1