Gezeik met automatische installatie modules Office/Money

Pagina: 1
Acties:

• SaferSephy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-01 18:47
okay effe probleem schets...ik ben m'n laptop aant opschonen (niet formatten, was nog niet echt nodig). maar er stond dus een versie van Microsoft Money geinstalleerd. Ik eerst in de Add/Remove kijken...stond ie niet in. Ook stond ie niet in m'n start menu. Dus ik dacht, boeie zal wel een overblijfsel zijn en ik pleur de map weg.

Begint dat ding opeens te zeiken dat ie bepaalde bestanden niet kan weggooien omdat ze ingebruik zijn, dus ik voelde al nattigheid. En jah hoor als ik nu ook maar een scheet laat (lees verkenner open of zelfs nieuwe website) begint dat ding een installatie module te starten, je kent ze wel...die irritante dingen die starten als je lekker aan het tekstverwerken bent bijvoorbeeld en opeens springt er zo'n scherm op "Bezig met voorbereiden installatie/bezig met configureren setup" met een progress barretje erbij. Aangezien ik de Installatie bestanden van Money niet heb (was een preinstalled proggie en die installatie zooi op de HDD had ik al weggegooit) zit ik dus nu met een probleem.

Hoe krijg ik dit weg?

thanks

PS Ja ik heb de search gebruikt maar niets gevonden :'(

ASUS ROG STRIX B550-F GAMING WiFi | 16GB 3200Mhz | AMD Ryzen 3700X | waiting for ASUS TUF RTX 3080...

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Dan heb je niet helemaal goed gezocht ;)

Er is een apart forum over de dingen die jij hebt. Omdat er zoveel verschillende zooi is, is het niet mogelijk om alles bij naam te noemen.

Forum:
Beveiliging & Virussen

De drie stickies die bovenaanstaan: lees maar even door:
Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten
Beveiliging en Virussen - Policy
Beveiliging en Virussen - FAQ

De laatste is voor jou het interessantst om mee te beginnen.

Edit:
Je moet niet een nieuw topic openen in een ander forum, dat wordt niet echt gewaardeerd. Bovenaan je post staat ergens een handje, daarmee kan je een Topic Report aanmaken, daar kan je aanvragen dat je wordt verplaatst naar een ander forum.

[ Voor 21% gewijzigd door Motrax op 18-11-2004 09:20 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• SaferSephy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-01 18:47
uhm ik heb nu dus ook in dat forum gezocht en dat gaat enkel over virussen en beveiliging zoals de titel al zegt.

Mijn probleem is dat er ergens nog een .dll etje of register key of whatever actief is die elke keer Microsoft Money wil installeren, dat is geen trojan worm of virus....dat is gewoon microsoft :p

ASUS ROG STRIX B550-F GAMING WiFi | 16GB 3200Mhz | AMD Ryzen 3700X | waiting for ASUS TUF RTX 3080...

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
MS KB265111 - How to remove Microsoft Money al gevonden?

Welke versie van Office, Money en Windows hebben we het eigenlijk over? Er is namelijk een wezenlijk verschil. Lees ook Software Algemeen: Beleid nog even door. dit is eigenlijk info die we het liefst al in je topicstart hadden vernomen :)

[ Voor 48% gewijzigd door sanfranjake op 18-11-2004 09:58 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters