Hallo allemaal,
Ik heb een windows 2003 server (standard edition), en een isa 2004 server (standard edition).
Nou wil ik graag mijn torrent files blijven downloaden.
Dit lukt mij echter niet.
Ik heb de poorten 6881-6999 al op primary connection outbound
en op secondary connection inbound geallowed. Ook heb ik de poort 6969 2 kanten op geallowed (voor de trackers).
Maar op het moment dat ik een programma gebruik als abc dan geeft hij de melding can't connect the tracker.
Bij bittornado krijg ik de melding dat ik geauthorizeerd worden op de server, maar hoe?
En azureus gooit iedere keer de file offline.
Nou heb ik op fora's al gelezen dat het komt doordat isa geen nat functie kent. En dat je je router er tussen moet zetten. Dat heb ik geprobeerd geen resultaat.
Ik moet ook toegeven dat ik er deze het liefste tussenuit heb.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,
Alvast bedankt,
[EDIT] Ondertussen ben ik al weer een stukje verder.
Heb het vinkje dat iedereen geauthorizeerd moet zijn uitgezet.
Krijg nou de error: http error 502 the isa server denied the specified url
Ik heb een windows 2003 server (standard edition), en een isa 2004 server (standard edition).
Nou wil ik graag mijn torrent files blijven downloaden.
Dit lukt mij echter niet.
Ik heb de poorten 6881-6999 al op primary connection outbound
en op secondary connection inbound geallowed. Ook heb ik de poort 6969 2 kanten op geallowed (voor de trackers).
Maar op het moment dat ik een programma gebruik als abc dan geeft hij de melding can't connect the tracker.
Bij bittornado krijg ik de melding dat ik geauthorizeerd worden op de server, maar hoe?
En azureus gooit iedere keer de file offline.
Nou heb ik op fora's al gelezen dat het komt doordat isa geen nat functie kent. En dat je je router er tussen moet zetten. Dat heb ik geprobeerd geen resultaat.
Ik moet ook toegeven dat ik er deze het liefste tussenuit heb.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,
Alvast bedankt,
[EDIT] Ondertussen ben ik al weer een stukje verder.
Heb het vinkje dat iedereen geauthorizeerd moet zijn uitgezet.
Krijg nou de error: http error 502 the isa server denied the specified url
[ Voor 11% gewijzigd door dannyvanderaa op 18-11-2004 09:01 ]