Beste medeforummers,
sinds korte tijd ben ik in het bezit van een notebook van het type SP 6000.
(+/- 1.1 Ghz, 256 MB geheugen, 16 MB videogeheugen, 20 GB harde schijf etc.)
Nu zit ik echter met een probleempje:
Deze notebook is afkomstig van een bedrijf die eens in de zoveel tijd geheel nieuwe Toshiba notebooks aanschaffen.
De laptop die ik nu in mijn bezit heb is ook afkomstig van dit bedrijf en ik mocht hem voor niks hebben.
Deze notebook heeft echter een mankement waar ik niet bepaald blij van word.
Het beeldscherm valt namelijk geregeld uit en er zijn gewoon dagen achtereenvolgens dat ie het dan niet doet. Voor de rest is deze notebook prima, maar zou iemand mij kunnen helpen met dit probleem?
(Wat mij tevens ook nog is opgevallen is dat de bijgeleverde adapter heel snel behoorlijk heet wordt. Is dat typerend voor deze serie of zit daar dan ook een probleem?)
Bij voorbaat dank.
sinds korte tijd ben ik in het bezit van een notebook van het type SP 6000.
(+/- 1.1 Ghz, 256 MB geheugen, 16 MB videogeheugen, 20 GB harde schijf etc.)
Nu zit ik echter met een probleempje:
Deze notebook is afkomstig van een bedrijf die eens in de zoveel tijd geheel nieuwe Toshiba notebooks aanschaffen.
De laptop die ik nu in mijn bezit heb is ook afkomstig van dit bedrijf en ik mocht hem voor niks hebben.
Deze notebook heeft echter een mankement waar ik niet bepaald blij van word.
Het beeldscherm valt namelijk geregeld uit en er zijn gewoon dagen achtereenvolgens dat ie het dan niet doet. Voor de rest is deze notebook prima, maar zou iemand mij kunnen helpen met dit probleem?
(Wat mij tevens ook nog is opgevallen is dat de bijgeleverde adapter heel snel behoorlijk heet wordt. Is dat typerend voor deze serie of zit daar dan ook een probleem?)
Bij voorbaat dank.