Toon posts:

[Sitecom DC 201/202] Waar vind ik de NAT-instellingen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yoo

Ej ik heb wat probleempjes met een server opzetten enzo, en het doorlinken van een ip. Maar nu hoorde ik dat dat lag aan de NAT-instellingen. Dat ik daar me netwerk ip moest invoeren om hem door te linken naar mijn pc zeg maar. Ik heb uitgebreid de search gebruikt, maar ik kan nergens vinden waar ik precies die NAT instellingen kan vinden in de firmware van de Sitecom DC 201/202. Dusss, weet ik iemand waar ik die NAT instellingen kan vinden bij de sitecom DC 201/202.

(p.ss : JA! ik heb de faq gelezen, JA! ik heb de search button gebruikt, JA! ik heb op de site van sitecom gekeken en alle gebruikershandleidingen doorgenomen)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 00:43 ]

• brokenp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:03
Je bent 1 ding vergeten: Het Grote Poortmappingsverhaal
Samen met de handleiding van je 202 moet je het wel begrijpen..

Verwijderd

Topicstarter
ik begrijp het ook wel, ik moet alleen weten waar die nat instellingen zitten in de firmware van sitecom :S

Verwijderd

Topicstarter
Bring
Up
My
Verwijderd

uit je verhaal begrijp ik dat je een poort wil forwarden. Toevallig heb ik dezelfde router :)

log in op de router: ga naar advanced

optie 1:

ga naar virtual servers. Hier kun je een poort forwarden naar je pc.

optie 2:

ga naar advanced internet: enable het wanipadres en vul daarachter je eigen ip in (selecteren met dropdown menu). Alle binnenkomende verbindingen worden dan doorgestuurd naar jouw pc

edit: volgens bedoel je toch iets anders. Ach ik laat het maar staan, misschien kun je er toch wat mee ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 21:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
euhm ik zie geen wanipadress bij advanced internet. Alleen Communication Applications
Special applications
DMZ
URL Filter.

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat jij nieuwere heb. Want je heb 2 versies ervan ofzo. en ze hebben verschillende interface. Ik heb met al dat groene bij de menus enzo.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 00:00:
ik denk dat jij nieuwere heb. Want je heb 2 versies ervan ofzo. en ze hebben verschillende interface. Ik heb met al dat groene bij de menus enzo.
Sterker nog, ze hebben 5 ( :/ ) versies van de DC-202.

Allemaal met andere hardware en firmware.

Welke versie jij hebt, kan je vinden op de sticker onderop de router, of in het statusscherm.

sociologist noemde de gebruikelijke procedure al op.

Omdat jij het over 'dat groene' had, vermoed ik dat je versie 1 van deze router hebt, en daar heeft Sitecom een mooie FAQ voor gemaakt.

En anders kan je Hierrrrr nog maar eens proberen de juiste handleiding te downloaden en door te bladeren.

Waarschijnlijk is een firmware-update (hoe? lees de manual en de FAQ) ook wel een aanrader.

Toch maar eens beter zoeken dan :|

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-05 06:22

tozzke

aka tozzert

advanced - virtual servers
hier kun je naar hartelust poorten mappen naar jouw interne IP adres

Verwijderd

DMZ is de optie die je nodig hebt:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~hoolw020/dc202.JPG

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 16:03 ]