Fedora CD-image files op enkele DVD branden?

Pagina: 1
Acties:

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-02 22:22

Wok

Dakloos...

Topicstarter
Met veel geduld heb ik de ISO-files van Fedora Core 3 gedownload. Nu kan ik natuurlijk een vijftal CD'tjes gaan branden, maar ik zou het prettiger vinden om het geheel op een enkele DVD te fikken.

Na een zoektocht op GoT kwam ik niet veel verder dan mensen die meerdere CD's op DVD wilden branden en daarvoor dan Deamon-tools gebruikten, maar geen van allen dekten de topics de lading van mijn vraag; het ging meer om spellen die op meerdere CD's staan te branden.

Vervolgens heb ik Google geraadpleegd. Daar kwam ik een mooie handleiding tegen om meerdere CD-images op een enkele DVD te kunnen zetten :) MAAR..... dan moet je Linux al geïnstalleerd hebben staan en laat dat nou niet het geval zijn ;) Geen nood, dan zou ik het misschien via mijn server kunnen doen (Debian 3.0r2), maar nee.. ook dat is geen optie, omdat die machine maar 1 GB aan vrije schijfruimte heeft.

Mijn vraag is dus: hoe kan ik in Windows XP mijn Fedora CD-images op een enkele DVD branden? Waar moet ik op letten? Linkjes naar websites over dit onderwerp? Alles wat me een stap verder helpt zou ik zeer waarderen :)

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

• Arioch
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-01 19:18

Arioch

<geek>

Had je dan niet beter de DVD iso gedownload :?

• Neophyte
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09-2025

Neophyte

it&#039;s back....

Isobuster de cd's uitpakken en ze daarna in 1 keer branden :?

Senri no michi mo ippo kara

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Zoiets bedoel je ? ;)
2e hit @ google als ik zoek op 'dvd iso redhat'

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Wok

Wok

Dakloos...

Topicstarter
Bl4cKH4T schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:57:
Had je dan niet beter de DVD iso gedownload :?
Hehe :D Inderdaad, maar ik heb vandaag een DVD-fikker gekocht, dus vandaar mijn vraag :P Heb de files trouwens van linuxiso.org en daar zag ik zo snel geen DVD-image staan :?
moto-moi schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:06:
Zoiets bedoel je ? ;)
2e hit @ google als ik zoek op 'dvd iso redhat'
Die had ik dus ook gevonden, maar die handleiding gaat er dus van uit dat je Linux al geïnstalleerd hebt en dat is bij mij niet het geval. ;) Heb geen beschikking over een Linux-machine hier met voldoende schijfruimte.

• Wok

Wok

Dakloos...

Topicstarter
schopje... O-)

• A_L
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

A_L

Wok schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:10:
maar die handleiding gaat er dus van uit dat je Linux al geïnstalleerd hebt en dat is bij mij niet het geval. ;) Heb geen beschikking over een Linux-machine hier met voldoende schijfruimte.
Misschien een idee om knoppix of iets dergelijks op te starten? Bij mijn weten zit er ook brand-software in. Misschien kun je de pocedure dan ook op een fat32/ntfs-paritie doorvoeren.

trouwens nog een linkje, naar een script die het allemaal vanzelf moet doen:
ftp://people.redhat.com/ckloiber/mkdvdiso.sh
Pagina: 1